Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nynke
*Natasja* schreef: Ik zou het ook in de gedroogde eendevoetjes zoeken, als ik lees dat ze er iedere ochtend eentje krijgen (ik vind zo'n voetje best een maaltijd voor zulke kleine hondjes) en zeker omdat je ze zo lang droogt. Ik meen me ook een discussie te herinneren van nog niet zo lang geleden, dat die voetjes nog flink wat hard bot bevatten?  :-\
Tja, het zou best kunnen  :-\ :-\  maar die krijgen ze al best wel een hele tijd, toch raar dat ie er nu ineens last van heeft  :-\ :-\
Door *Natasja*
Reken je die voetjes wel mee in het menu? Ik meen me te herinneren gelezen te hebben dat ze donderdag eendenvleugel hadden gegeten? Want dat is dan én een eendenpootje én een eendenvleugel, dat is best veel bot op 1 dag  :-\

En ja, dat hij er nu opeens last van heeft, dat is vaak met dit soort dingen. Het gaat goed totdat het fout gaat. Beau is al honderd keer op het strand geweest en heeft al honderd keer veel zand binnen gekregen, wat hij dan de volgende dag weer uitpoepte. En nu zorgde dat zand voor een maagtorsie  :-\
Door Nynke
*Natasja* schreef: Reken je die voetjes wel mee in het menu? Ik meen me te herinneren gelezen te hebben dat ze donderdag eendenvleugel hadden gegeten? Want dat is dan én een eendenpootje én een eendenvleugel, dat is best veel bot op 1 dag  :-\

En ja, dat hij er nu opeens last van heeft, dat is vaak met dit soort dingen. Het gaat goed totdat het fout gaat. Beau is al honderd keer op het strand geweest en heeft al honderd keer veel zand binnen gekregen, wat hij dan de volgende dag weer uitpoepte. En nu zorgde dat zand voor een maagtorsie  :-\
Nee, die reken ik eigenlijk niet mee  :-\ :-\ 
Door Fido
Heeft Jeppe een blauw shirt aan of een rode? Heeft ie zelf mogen kiezen?  :biggrin2:

Blij dat het weer beter gaat met hem! Sterkte nog deze dagen met Jeppe en zijn balletpakje  ;D
Door Nynke
Bedankt 8arbara !  :D :D. Jeppe gedraagt zich nu weer volkomen normaal, hoewel hij soms een beetje voor zich uit zit te peinzen: wat is mij nou overkomen dit weekend??  :( :(
*Natasja* schreef: Reken je die voetjes wel mee in het menu? Ik meen me te herinneren gelezen te hebben dat ze donderdag eendenvleugel hadden gegeten? Want dat is dan én een eendenpootje én een eendenvleugel, dat is best veel bot op 1 dag  :-\

er zaten best veel kleine scherpe stukjes bot in en dan verdenk ik eerder de vleugel dan het voetje...
Door pike
Fijn om te lezen dat de operatie goed verlopen is en Jeppe weer lekker thuis is. Hij ziet er knap uit in zijn truitje  :D het staat hem geweldig en hij ziet er helemaal niet uit als een worst! Beterschap gewenst  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door