Moderator: Lizzy
nienk schreef: misschien heb ik me in de naam vergist toen ik het tiepte.Dat moet dan wel, want advantage is alleen voor vlooien.
Claudia N schreef: Nee, de nieuwe "DA" Advantage is ook tegen mijten.hmm ok, nou ik zal het thuis even nakijken en dan hier vermelden.
vanaalst schreef: maar.......reus heeft een verminderde weerstand en nog meer ellende....heb je helemaal gelijk in, vandaar ook dat ik niet ook de shampoo er bij heb gepakt. hij heeft een paar dagen kvv gehad toen hij zo'n last van zn buik had. dat was wel de gewone vertrouwde kvv die hij wel vaker krijgt. (tinlo barfmenu) ik hou nu inderdaad even alles gelijk. de darmclear krijgt hij nu nog een klein beetje van, hij poept nu precies netjes, dus ook die blijven we inderdaad even geven in deze dosering.
vanaalst schreef: overigens zal ik wel je huis binnenste buiten keren, straks is het juist wel die mijtdat is dan ook wel weer een goed punt...zal zodra ik weer thuis ben mn best er eens op doen. alles in de was dus en goed dweilen. wat te doen met een schapenvacht?
dan sla je je voor je hoofd dat je het niet eerder heeft gedaan......en dus reus er langer last van heeft..