Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Rovanna schreef: Ja maar dat was na een AB-kuur. Volgens de DA kan dat wel omdat er ook een ontsteking kan zitten. Nu gaat het dus vanzelf en dat vind ik hoogst merkwaardig.
Maar ontstekingen kunnen ook van zelf genezen..als het al een ontsteking zou zijn :-\
Heel vreemd..ik zou kontakt opnemen met de dierenkliniek en eens overleg plegen Mo.
Een kankergezwel (mastocytoom) kan komen en ook weer helemaal verdwijnen.
Ik heb dat met Xayenne meegemaakt toen ze  's ochtends gebracht werd voor de operatie was het bultje weg.
Het is daarna wel weer gaan groeien en toen het net een erwtje was geopereerd.
Voordeel is wel als het klein is is het een kleinere operatie.
Ze legden het mij toen uit dat het vocht bij de mastocytoom steeds maakte dat het kleiner  werd.
Hopelijk blijft het bij Annak weg.

Veel sterkte.
marsieyenna schreef: Een kankergezwel (mastocytoom) kan komen en ook weer helemaal verdwijnen.
Ik heb dat met Xayenne meegemaakt toen ze  's ochtends gebracht werd voor de operatie was het bultje weg.
Ze legden het mij toen uit dat het vocht bij de mastocytoom steeds maakte dat het kleiner  werd.

Veel sterkte.
Nou kijk dit verklaart een hoop. Dank voor je bijdrage. Ik kijk vandaag nog even hoe het gaat; de bult was vanmorgen weer kleiner en overleg dan morgen met mijn DA.
marsieyenna schreef: Een kankergezwel (mastocytoom) kan komen en ook weer helemaal verdwijnen.
Ik heb dat met Xayenne meegemaakt toen ze  's ochtends gebracht werd voor de operatie was het bultje weg.
Ze legden het mij toen uit dat het vocht bij de mastocytoom steeds maakte dat het kleiner  werd.

Veel sterkte.
Ja die had de BAN van mijn schoonouders ook.
Maar hopelijk voor Annak is het gewoon een ontsteking die weg aan t trekken is
Toen Xayenne de mastocytoom had , ben ik gaan informeren over diverse behandelmethode's.
Als een mastocytoom op een moeilijk te opereren plaats zit , wordt er ook wel gebruik gamaakt vanm lokale inspuiting met interleukine.
Die behandeling is weinig belastend .
De dierenarts die ik daarover sprak en die , die behandeling uitvoert is :Dierenarts P. Ziekman
Diergeneeskundig Centrum Oisterwijk Ik heb de behandeling bij Xayenne niet meer hoeven doen ,omdat ze na de operatie geen uitzaaiingen had en al een hele tijd schoon is en in goed conditie.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door