Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door miik
lightning schreef: Ze krijgt rimadyl als ze frisbee doet. Die toestemming hadden we. Alleen dus 1 geven voor sporten en 1 na sporten. En dat is 50mg en werkt perfect. Nu frisbeed ze niet dus kreeg ze geen rimadyl. Maar vind 100mg in ene zo hoog. Hoef er ook pas morgen mee te beginnen. Moest toch morgen bellen voor de update hoe het met haar gaat en overleg het dan meteen.
Ik zou denk ik zelf driekwart geven, dan zit je op 75 mg en dat zit het dischtste bij de 80 mg die ze mag hebben !
Succes !
Door lightning
Ik ga morgenochtend overleggen en vragen waarom die dosis zo hoog is en of het wel goed is. Als hun een fout hebben gemaakt geef ik het dus liever niet.
Door lightning
Sheila begint weer . Weer erg piepen en kreunen. John heeft ze net uitgelaten en ze kwam over als iemand die zwaar astma heeft. Toch zijn haar longen en zo beluisterd en die waren goed. Ze ligt nu hier bij mij op de slaapkamer. Ben bang dat het een lange nacht gaat worden. Ze is onrustig. Ik ga zo weer even tempen. Vind dit zielig. Weet niet wat te doen. Ze heeft pijn.
Door lightning
Dit was een slechte nacht. Erg onrustig. De gehele nacht ana het piep/hijgen. Weet niet hoe ik het anders moet verklaren. Ze ademt ook sneller. Straks maar weer bellen
Door Lizzy
Misschien piept en kreunt ze van de pijn....

Kan ze nog wel plassen? Want blaasgruis/nierstenen kunnen de uitgang blokkeren en dat is gevaarlijk. Nierstenen doen overigens heel erg veel pijn.

Ik zou terug gaan naar de DA en vragen om meer onderzoek.
Door lightning
Nee haar temp is nog steeds 38.9. Ja ze plast prima normale hoeveelheden en geen kleine beetjes iedere keer. Ja ik denk dat ze ook wel piept en kreunt van de pijn. Maar mocht haar miks meer geven qua pijnstilling. Die prik had moeten helpen. Ik bel om 9 uur toch op.
Door henneke
hijgen kan ook prima van de pijn zijn , Bo hijgt ook als hij pijn heeft . maar jeetje wat een toestand joh , ik hoop dat je vandaag verder komt qua diagnose  :-*
Door pallas
lightning schreef: Ik ga zo naar de DA moet er om half 11 zijn. Moet met de bus en op mijn krukken. Heel fijn >:(
Oww , alles komt ook altijd tegelijk hè. Kan je geen vervoer regelen?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door