Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Sterkte met alles, weet wat het is als er van alles mis gaat, dan zit je soms met de handen in het haar.

Heb je geen ORS in huis, Orisel Junior, dat is tegen uitdroging. Volgens mij kan je zelf ook zoiets maken, ik weet alleen niet wat er allemaal in moet.

Beterschap voor de honden! Hoop dat ze snel weer opknappen.

http://www.cmo.nl/sw/index.php?option=c ... Itemid=156
gevonden: Onderaan de blz staat het recept
Laatst gewijzigd door charmed op zo 24 apr 2011, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Hitam schreef: Er heerst een heel heftig virus. Ik heb vorige week al twee honden infuus moeten geven omdat ze finaal uitgedroogd waren.
O echt waar Tannetje? Nou ik heb de DA net nog gesproken en die drukte me echt op het hart dat ze heel goed moesten blijven drinken en dat ze anders echt moesten komen. Ik vind Bas zijn stijfheid alleen zo raar hierbij...
Sien gaat ook als een stijve hark lopen als ze buikpijn heeft enn heel voorzichtig op eieren. Het zou dus best eens van de pijn kunnen komen. Als je zelf buikpijn hebt, loopt je ook niet lekker soepel rond, mar doe je voorzichtig en ga je bv voorzichtig op de bank zitten.
Jantina schreef: O echt waar Tannetje? Nou ik heb de DA net nog gesproken en die drukte me echt op het hart dat ze heel goed moesten blijven drinken en dat ze anders echt moesten komen. Ik vind Bas zijn stijfheid alleen zo raar hierbij...
Bas heeft natuurlijk al een gevoelig maagdarmkanaal, dus bij hem komt het extra hard aan. Zou inderdaad goed buikpijn kunnen zijn.
Hitam schreef: Bas heeft natuurlijk al een gevoelig maagdarmkanaal, dus bij hem komt het extra hard aan. Zou inderdaad goed buikpijn kunnen zijn.
Echter, de dierenarts heeft hem vanochtend helemaal betast en overal goed in de buik gevoeld. Daar gaf hij geen reactie op. Het is nu ook nog vooral als hij wil gaan zitten en met opstaan. Zijn bilspieren voelen ook keihard. Als hij eventjes loopt buiten (hij wilde even mee net!) dan gaat het ook snel beter. Maar dan ligt hij weer en dan weer opstaan: hij lijkt wel 20!
Bestaat dat bij honden, net als bij mensen en paarden- dat wanneer ze griep oid hebben ze ook spierpijn kunnen hebben?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door