Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door luca
Ben vanmorgen bij mijn dierenarts geweest om de wonde te laten controleren. Ze vermoed dat het gaat om een adenoom ( goedaardig gezwel). Mocht het dan toch om een carcinoom gaan, is de kans dat het op deze plaats ( ooglid) uitzaait klein. Ik hoop dat ze gelijk heeft. Moet dus nog wachten tot 18 januari vooraleer de uitslag van het labo er is ( wat kan wachten ontzettend lang duren ::)).
Door Nitus
ja wachten op zulke uitslagen is altijd héél vervelend >:(. Maar als ik het goed begrijp is (ongeacht de uitslag) de kans op uitzaaing heel klein? Da's al een goed bericht, toch? :-\
Sterkte met wachten, en hoe gaat het trouwens met de patiënt?
Door Eef+Stippels
luca schreef: Ben vanmorgen bij mijn dierenarts geweest om de wonde te laten controleren. Ze vermoed dat het gaat om een adenoom ( goedaardig gezwel). Mocht het dan toch om een carcinoom gaan, is de kans dat het op deze plaats ( ooglid) uitzaait klein. Ik hoop dat ze gelijk heeft. Moet dus nog wachten tot 18 januari vooraleer de uitslag van het labo er is ( wat kan wachten ontzettend lang duren ::)).
Ja, wachten duurt op zulke dingen altijd (te) lang!
Veel sterkte voor de patient :-*
Door luca
Goed hoor :) De wonde geneest zoals het hoort. Maily eet goed, wandelt graag... dus wat dat betreft geen probleem. Groetjes en een pootje van Maily
Door luca
De hechtingen zijn vandaag verwijderd, de wonde is goed genezen. De resultaten van het labo waren er nog niet ( het onderzoek gebeurt aan de universiteit). Dus nog een weekje wachten... met Maily alles oké. Ze zal wel blij zijn ... na 2 weken uiteindelijk verlost van een beschermkraag. Groetjes, Marianne en een pootje van Maily
Door Nitus
luca schreef: Nog geen resultaten van het labo .....pffff
Nou dat duurt wel errrug lang zeg :(. Sterkte met wachten ;). Met Maily gaat het nog steeds goed?
Door luca
Tja, volgens de oogarts die Maily opereerde is het niet echt abnormaal dat de resultaten zo lang weg blijven. Maily stelt het gelukkig goed :) Haar eten is in no time naar binnen gewerkt ( Duck). Verder is ze lekker eigenwijs en nog steeds ontzettend snel. Op 3 april wordt ze 14 jaar. Houd jullie op de hoogte ;)
Door luca
Vanmorgen, 4 weken na de operatie, uiteindelijk het verlossende telefoontje gekregen. De tumor die bij Maily werd verwijderd was goedaardig :) :) Dank voor jullie steun en medeleven en een pootje van Maily
Door tieneke
luca schreef: Vanmorgen, 4 weken na de operatie, uiteindelijk het verlossende telefoontje gekregen. De tumor die bij Maily werd verwijderd was goedaardig :) :) Dank voor jullie steun en medeleven en een pootje van Maily
Jippieee!!! :D :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door