Ik zou ook laten kijken naar hydrocephalus. dat geeft dezelfde symptomen.
Gr.
Linda
Moderator: Lizzy
Timmy schreef: Ik zou ook laten kijken naar hydrocephalus. dat geeft dezelfde symptomen.Wat is dit Linda?....te moeilijk voor mij
Gr.
Linda
Timmy schreef:de ab had hij preventief gegeven ivm het vermoeden van vergiftiging. ???
Antibiotica helpen niet bij meningitis en de cortico's zouden dan zeker 6 weken gegeven moeten worden. Koorts is er eigenlijk altijd, dus ik vermoed dat er hier geen sprake is van hersenvliesontsteking. Wanneer is hij voor 't laatst gevaccineerd?
Gr.
Linda
Marion schreef: En omdat de injectie goed aangeslagen was sterkt hem in zijn vermoeden van hersenvliesonsteking.Ik begrijp iets niet. Je dierenarts denkt aan meningitis, maar je krijgt antibiotica?? Dat helpt niet bij meningitis! Hij moet minstens zes weken op de cortico's en ik begrijp uit jouw verhaal dat je zelfs geen tabletjes hebt meegekregen.
Hij begon ook over levershunt, maar wil daar nu nog even niet aan denken, het kan wel maar dan moeten de verschijnselen weer terug komen.
Hij wil de behandeling met antibiotica voort zetten en primperan voor het eten. Hij wil hem vanmiddag nog even zien als ik de medicijnen op kom halen.
Zorro heeft nu even een inzinking, hij kijkt wat glazig uit zijn oogjes. Hij is net ook een tijdje actief geweest, dus dat zal wel net te veel geweest zijn. Hij ligt nu weer lekker te slapen en heeft net primperan op dus over een half uurtje krijgt hij weer gekookte kip.