echt ik ben laaiend

wie denken die dierenartsen godverdomme wel niet wie ze zijn.
de fokker wilde een kopie van de uitslag om mee te nemen naar zijn eigen da, vooral omdat we nu al 6 maanden bezig zijn.
kom ik daar, kopie ligt klaar.
hefet de vorige assistente zogenaamd kwijt gemaakt.
komt er een een of andere arrogante da naar buiten die tegen de andere asssistente zegt, schrijf dit stukje maar even over ???
krijg ik een blanco blaadje met een krabbel erop die het volgende zegt:
DNAB bultjes keel (waar is de bult in zijn wang gebelven?)
lymfeknoopbiopt met meerdere reactiviteitscriteria, echter maligne lymfoon niet uit te sluiten.
advies over 2 weken, dacht het niet.
bloedonderzoek: er is dus alleen gekenen naar witte en rode bloedlichaampjes. is allemaal goed. onderzocht op: HT/ leuco´s/ DIFF ??? dat houdt in, gaan we niet uitleggen, heb ik 8 jara voor moeten studeren.
tryp: 19 10-30
amyl:9 7-30
uitleg graag: gaan we niet uit leggen, is niet uit te leggen aan een leek, want wij hebben 8 jaar gestudeerd

??? ???
gedacht wordt aan leukemie, eerste verhaal, is aan het bloed niet te zien bij een hond.
net bij de da, weer een ander verhaal, is niet aan het bloed te zien, omdat het misschien leukemie betreft die via de lymfen naar buiten komt.
en de lymfen zijn geslonken, vreemd, zeer vreemd.
heb dus niet de uitslag mee gekregen, want wij, ook de fokker, zijn leken en hebben geen 8 jaar gestudeerd, dus de uitslagen geven we liever niet mee.
wat is dit, ik heb er toch voor betaald of ben ik nou gek?
ook met het bloedonderzoek is dus niet gekeken naar ontstekingen, bacterien ed want dan kunnen we wel duizenden euro´s uitgeven aan bloedonderzoeken.
is het mijn geld, of is het hun geld.
waar halen ze in godsnaam de arrogantie vandaan, zijn ze heilig ofzo.
echt, kwader dan dit kunnen ze me niet krijgen en hier maken ze echt een fout mee.