Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door arnold
Ik dacht dat hier een voor ouder in zat van werk honden, zal er wel naast zitten dan.
Er zitten in ieder geval meerdere bloed lijnen in, dat kan nooit geen kwaad.
Door Sonja
[quote="arnold"]
Ik dacht dat hier een voor ouder in zat van werk honden, zal er wel naast zitten dan.
Er zitten in ieder geval meerdere bloed lijnen in, dat kan nooit geen kwaad.
[/quote]

Als ik het goed heb zijn er wel honden van het Witteveenseven actief geweest in de africhting, maar volgens mij is dat al enkele decennia geleden. Eén van de stamvaders van de werkhondenkennel Casa de Mandingo's is geloof ik een hond van het Witteveenseven. Maar dan gaan we vrij ver terug (tot ver voor mijn tijd in de africhting in ieder geval. ;)
Kan ook best zijn dat er af en toe nog eens eentje van één van deze kennels een certificaat behaalt, hoor. Maar deze kennelnamen kom je op het ogenblik niet echt tegen op de africhtingswedstrijden. V.d. lage banken en of Soeranda's home zijn momeneel wel heel succesvol in de showwereld.
Door arnold
De vader van dit teefje heeft aan moeders kant allemaal v/h witteveenseven

De opa van dit teefje ( v/d lage banken ) heeft een rovika vader en een molengat moeder

Misschien dat ik die van de witteveenseven nog voor werkhonden aan gezien heb.

Aan moeders kant zit er nog eurisever, soeranda's home, assenrade en v/d langestraat in
Door Sonja
[quote="arnold"]
De vader van dit teefje heeft aan moeders kant allemaal v/h witteveenseven

De opa van dit teefje ( v/d lage banken ) heeft een rovika vader en een molengat moeder

Misschien dat ik die van de witteveenseven nog voor werkhonden aan gezien heb.

Aan moeders kant zit er nog eurisever, soeranda's home, assenrade en v/d langestraat in

[/quote]

Assenrade is wel een op en top werkhondenkennel. De vader van Stan (de hond in m'n onderschrift) is ook een Assenradehond.
Door oukje
hallo
ik heb een teckel van anderhalf jaar en is 1 keer loops geweest toen ze 6 maanden was, mijn vorige teckel is 11 jaar geworden en is nooit loops geweest en was verder heel goed gezond!
Door ine
Ach hemel, dat is vervelend!!
Misschien eens naar een homeopathisch werkende dierenarts?
Door ine
arnold schreef: ja misschien is dat een idee.
Maar gaan ze dan niet in de hormoon huishouding rotzooien, ze is nog in de groei.
Een Homeopathisch werkend dierenarts, zal altijd proberen om volgens de natuur te werken. Ga je naar een gewone DA, zul je eerder troep krijgen, die op de hormoonhuishouding werkt!
Ik ga met veel naar een gewone DA, maar zoiets, zou ik dus idd naar een ander gaan!
In de bibliotheek kun je volgens mij een lijst vinden van die da's. Of, een holistisch da, zoals Tannetje in A'dam, of Wim de Leeuw in Valkenburg (L)
Door arnold
Ik zal eens gaan zoeken.
A.dam of Valkenburg is wel erg ver hier vandaan.
Ik woon n.l. net onder het Lauwersmeer. ( Fr )
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door