Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door moniek
Oh, wat een verdrietig bericht. Ik wens je ook veel sterkte toe en hoop dat je je verdriet ooit een plaatsje kunt geven en de mooie herinneringen overblijven.
Door Lupa
hoi Brenda,
het is moelijk te vatten, ik weet nog dat Cita de bal van lupa weigerde terug te geven :D en nu zo snel daarna deze bericht.
ik wens jou en je familie veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Door geer
Lieve Brenda,

Wat een ontzettend naar bericht zeg. Vooral omdat ze op de wandeling nog zo heerlijk mee liep te ravotten...
Meid, heel veel sterkte en hou je taai!

Liefs, Geer
Door Jolly
Brenda, het enige wat ik nog kan zeggen is dat ik me helemaal bij alle voorgangers aansluit qua medeleven.

Meid, als je het echt te hoog zit gewoon janken en schelden hoor, je meissie heeft zich top gehouden tijdens de wandeling, dit had niemand verwacht dat het zo snel zou gaan. Jij hebt je allerbest gedaan.
Cita is bij Nikki en alle andere honden, katten enzo enzo bij de Rainbowbridge.

lots of love Jolly
Door tieneke
Wat erg dat het zo snel ging,gelukkig heb je nog mooie laatste weken met haar beleefd!
Je hebt de goede beslissing genomen in het belang van Cita,alleen jij kon die keus voor haar maken.
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd!
Door ine
Brenda, ik lees het nu pas!!
Ik weet even geen woorden te vinden!
Meiske, ik wens je alle sterkte, ook je zoon, die zo duidelijk, héél veel van haar hield!
Je bent altijd welkom bij wandelingen, ook daar kun je even praten over jouw Kanjer!! Want dat was ze!!
Ik zie haar nog zo vrolijk lopen, tussen al die vreemde honden!! Het viel mij pas veel later op, dat ze een oog miste, weet je nog?
Wat is het toch vreselijk snel gegaan, onvoorstelbaar!
Brenda, je zou ook naar Kaatsheuvel komen, zei je!
Je blijft altijd welkom!
Ik wou, dat ik de pijn en het verdriet een stukje weg kon nemen voor je!
Héél veel sterkte ook voor je lieve zoon!
Ine
Door Mister T
Lieve brenda,ook ik lees nu pas jouw bericht,wat verschrikkelijk meis......ik wil jou heel veel sterkte wensen met dit afschuwlijke gebeuren......'

liefs pam
Door brenda
Dank jullie wel voor al jullie lieve woorden. Ik merk dat het me goed doet, dat een aantal Cita hebben meegemaakt.
Mijn hond had een zeer hoge pijngrens. In principe heeft ze maar twee uur pijn gehad. Dan ben je dankbaar dat er DA's zijn. Het is leeg in huis, als je thuiskomt, maar dat went. Ongelofelijk dat die ziekte zo snel er een eind aan maakt.
Maar nogmaals bedankt, en ik zie jullie in Kaatsheuvel.

Brenda
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door