Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Als je gaat shoppen bij de reformwinkel: ze verkopen daar goede acidophilus van het merk Ortica. En de venkel helpt dus tegen darmgassen (en ook krampen).Dat zal mischien ook helpen tegen darmkrampjes van baby's?
Truus schreef:Venkel in ieder geval, werkt ook bij pupjes
Dat zal mischien ook helpen tegen darmkrampjes van baby's?
Scarlett schreef: Mijn galgo Rex komt uit Madrid uit een vuilnisbak.. wij denken dat ie poep moet hebben gegeten om in leven te blijven.. wij hebben hem gekregen via zo'n rescue groep toen hij een maand of 4 was...had ik toch net zitten vertellen dat die eierkoeken helpen tegen poep eten...
maar om dat poep eten gaat het nu... wij geven hem iedere dag een eierkoek of een stuk eierkoek.. daar zit iets van ammonniak in heb ik me laten vertellen en daardoor gaat die drang van poep eten over... is echt waar... ook bij mijn andere windhonden... die tijdens een wandeling afstuiven op paardendrollen... die krijgen dus ook daarom die eierkoek en het is echt afgelopen.. misschien heb je hier ook wat aan?
en Rex trouwens is de enige hier (v.d. honden dan) die winden laat.. WAT ie ook gegeten heeft...
bij het uitrekken... pprrttt... bij het buiten lopen... pprrrt... kortom... hij is een makkelijke knaap die het laat vliegen wanneer het m dwars zit
Thesi
Scarlett schreef: had ik toch net zitten vertellen dat die eierkoeken helpen tegen poep eten...Als hij geregeld zijn eigen poep opeet zou ik hem eens laten onderzoeken op de werking van z'n alvleesklier, er zijn ezymentabletten of -poeders voor om het eten beter te laten verteren. Maar met zoiets zou ik dus even naar de DA gaan.nou .. niet dus.. hij heeft net weer een hap van zijn eigen poep opgegeten.. en hij eet daar het liefst van als het een beetje diarree -smeuiig achtig is... tjonge.... sta ik hier ook mooi voor paal
je bent bedankt hoor Rex ;)gedverrrrr
Groetjes, Thesi