Het is helemaal goed gegaan. Ze heeft na terugkomst genoten van de bouillon (goed idee, lizzy!) en om 1700 uur heeft ze pens gegeten, ze vrat net als gewoonlijk. Ze probeerde vanmiddag al mijn boterham uit mijn hand te eten
Ze ligt nu lekker te slapen. Toen ze net thuis was wist ze niet goed wat te doen, ik heb haar wat te kauwen gegeven, zodat ze was afgeleid van haar gespalkte en ingepakte poot en dat hielp goed. Omdat er zo weinig huid op de poot over is moet ze heel rustig aan doen zodat de hechtingen niet springen. Dat is errug lastig voor haar, want ook al heeft ze pijn, ze is altijd ontstuimig en enthousiast. Maar we doen ons best om haar rustig te houden. Ze zit niet aan het verband, dat laat ze met rust. Wel likt ze af en toe aan haar voorpoot, die geschoren is voor het infuus en daar heb ik nu echinaceazalf opgedaan tegen de irritatie. Ze kon toen ze net thuis was haar plas niet goed ophouden, op de plaats(en) waar ze lag kwam een nat plekje, maar na een uur ofzo ging dat weer goed. We hadden haar natuurlijk wel veel laten plassen, maar toch had ze blijkbaar niet echt controle hierover.
Vrijdag wordt haar verband vernieuwd door de da, en die kijkt dan meteen naar de wond. We mochten het ook zelf doen, maar ik vind het wel prettig als zij dat doet. Nu maar hopen dat het snel en goed heelt. Over een week of anderhalf krijgen we de uitslag van het bultje.