Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#797559
Met heel veel pijn en verdriet en een groot gevoel van leegte hebben wij Barney in laten slapen. :'( :'( :'(
Hij zakte weer weg, ver weg en vertoonde nu ook duidelijke tekenen van pijn.
Na overleg met de da was dit het enige wat wij nog voor Barney konden doen.

We hebben wel besloten verder te laten onderzoeken wat het geweest is, de da vermoed toch een tumor o.i.d. Maarvoor onze eigen rust willen we het weten.
Het is ook allemaal zo vreselijk snel gegaan.

Rust zacht lieve Barney, je bent mijn lieve, eigenwijze en heerlijk aanhankelijke krullebol en we zullen je hier  vreselijk missen. :'( :'( :-*
Ik hoop dat je hier gelukkig bent geweest. :'(
Laatst gewijzigd door Charlie Angel op zo 22 jul 2007, 03:10, 1 keer totaal gewijzigd.
#797561
Ach hemel, wat is dat snel gegaan! :'(
Ja Angelique, ik weet zeker, dat hij bij jullie gelukkig was, ondanks zijn soms vreemde reactie de laatste maanden. Hij heeft van jou gehouden, dat heeft hij je meerdere malen laten blijken. :-*
Angelique, jullie verdriet zal heel groot zijn, de leegte enorm, maar weet, dat jullie van elkaar gehouden hebben en dat jullie het moeilijkste hebben gedaan voor hem.
Houd je daaraan vast, want zo was het gewoon.
Lieverd, heeeeeeel veel sterkte met dit zware verlies, ik weet wat Barney voor jou betekend heeft. :-* :-* :-*
Nogmaals, je weet me te vinden :-*
Dit berichtje is ook namens Margreet :-* :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door