Is de dexamethason geen idee om te proberen zoals Linda zei. Misschien is er een ontstekingsproces oid dat de aanvallen veroorzaakt....
Groetjes en sterkte!!
Fieke
Moderator: Lizzy
202spots schreef:We moeten toch echt wat anders gaan doen...gisteravond 11:30 'n Grand Mal en vanmorgen om 4:30 weer eentje..en 't is pas 'n week geleden since de laatste keerAch lieverd, wat een doffe ellende....![]()
![]()
![]()
202spots schreef: Maar waarom vind je het 'n risico dan Linda?
Ik heb me rot gezocht op de net, en ik kan alleen maar sites vinden die de Taurine juist aanraden......
Als Tor toevallig een van de honden is die slecht op taurine reageert (en dan bedoel ik dus de synthetische taurine; niet taurine in vlees) kun je de boel dusdanig verergeren dat er grote problemen ontstaan.Dan kan ik dus WEL de rauwe hart meer van gaan geven... Yes?
202spots schreef: Antwoord van Dr.Dodds was:ach dory,ik lees dit nu pas
"Dear Dory:
Yes, you could try taurine, although on a raw diet there should be plenty already. Jean"
We moeten toch echt wat anders gaan doen...gisteravond 11:30 'n Grand Mal en vanmorgen om 4:30 weer eentje..en 't is pas 'n week geleden since de laatste keer![]()
![]()
![]()
Had urine mee genomen,en hij poepte ook nog voordat we de clinic naar binnen gingen, dus datUrine zat vol met bacteries ,dus lekkere urine infectie...
ook gelijk maar gegeven ( krijg vandaag resultaat van onderzoek)