Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nitus
Oeps, is alles toch iets anders gelopen als je gedacht had. Maar aan de andere kant: nu is alle rottigheid weg.
Heel veel sterkte met het herstel van Jane. Geef haar maar voorzichtig een paar knuffels (en neem er zelf ook één ;-)) :-* :-* :-*
Door roefus
Ja, het bovenstaande denk ik ook 'alle rottigheid is weg'.
Laat haar nu maar lekker herstellen.
Heel veel knufs voor Jane...en blijf maar lekker bij haar zitten  :-*
Door Angelique
Gelukkig dat ze alles weg hebben kunnen halen. Dat langere herstel zal wel meevallen, ik schat dat ze gewoon (net als Oesepoes) morgen alweer een stuk kwieker is. Sterkte met haar de komende dagen en dikke knuffels :-*
Door Charlie Angel
Alle knuffels zijn dankbaar door Jane ontvangen. :-*

Ook ik ben blij dat alle rottigheid weg is gehaald, wie weet wanneer ze daar anders last van had gekregen.
Ik had voor de operatie al expres gevraagd of ze de baarmoeder ook nakijken, maar dit werd standaard al gedaan door hun. En dus maar goed ook. ;)

Jane voelt zich vandaag alweer een heel stuk kwieker (natuurlijk hadden jullie gelijk Angelique en Ine  :P) Wel slaapt ze nog een stuk meer dan normaal, maar dat komt vanzelf wel.
Ze heeft weer lekker gegeten vanmorgen, alsof ze dagen niks had gehad.
Ook de wond ziet er heel netjes uit.

Kreeg trouwens nog wel een complimentje van de da. ze vond Jane er mooi slank en gespierd uitzien, zo zou ze veel meer berners willen zien.
Goh, dat zeiden ze toen van Barney ook. :D
Wat goed voer en lekker beweging al niet doen he. ;)

Alleen werd ikzelf gisteravond even helemaal niet goed, buikkrampen, trillen en duizelig, dus we doen gewoon samen maar rustig aan.
Laatst gewijzigd door Charlie Angel op za 10 mar 2007, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
Kan er nog een knuffeltje van mij bij? :-* Gelukkig is alles achter de rug en is het nu alleen nog maar opknappen. Zelf moet je alle opgekropte spanningen kwijt denk ik want het is toch weer heel wat hoor.
Ook voor jou een knuffel en een beetje rust :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door