Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Elise
Zoooo, madame is weer thuis. Alsof er nooit iets is gebeurd is ze weer haar gezellige drukke zelf. Ze wandelde/rende de dierenartspraktijk uit, sprong in de auto en dacht volgens mij dat we naar het bos gingen!! Ik dacht, die moet dadelijk onder een lekker warm dekentje als ze thuis komt om bij te komen van de narcose, maar nee hoor. Alles is goed gegaan dus, het moeilijkst zal wel zijn om haar 10 tot 14 dagen rustig aan te laten doen met die poot.
Ze heeft er een heel stoer verband om gekregen trouwens:
Afbeelding

wij zijn blij dat alles goed is gegaan en ze weer lekker thuis is.
Door jumlai
Ze ziet er lief uit en stoer uit met dat blauwe verband.
Rustig houden?........sterkte ermee.
Door Lizzy
Als ik niet beter zou weten zou ik niet geloven dat ze vandaag onder narcose is geweest en een operatie heeft gehad! Wat heerlijk, dat het zo goed met haar gaat! Ik weet niet hoor, of je dat gaat redden, 10 tot 14 dagen... Is dat ook echt nodig?
Door Elise
Het plekje zat precies op het buigpunt van haar pols, dus daar staat spanning op de huid en ze zal zich toch echt een dag of 10 een beetje in moeten houden, anders wordt het drama met genezen...

Ik was echt stomverbaasd hoor toen ik haar zo rond zag hobbelen. De da zei al: zoooooo die loopt er al goed op zeg :o Ze liep vrolijk rond te scharrelen, ging de operatiekamer binnen, vervolgens de mensen in de wachtkamer langs ::)
Maar nu ligt ze toch wel te slapen hoor, lekker moppie :-*
Door Truus
Afbeelding
Achgossie :-*, geef maar een lekkere knuffel maar zo te zien gaat het aardig goed. Pffff....blij dat de spanning er een beetje af is?
Door Elise
Truus schreef: Pffff....blij dat de spanning er een beetje af is?
Nou reken maar!! We zijn allebei opgelucht en blij dat alles goed is gegaan!
Door - Judith -
Hè fijn dat het zo goed gegaan is en dat ze weer haar eigen Fiepsige zelf is  :-* :-* :-*. Sterkte met rustig aan doen... ::) :-X 8).
Door Elise
Vandaag het verbandje rond de poot er af gehaald, haar voetje was wat dik geworden vannacht, maar de hechtwond ziet er keurig uit.
Wat me opvalt is dat ze ontzettend dorst heeft. Is dat een normaal verschijnsel na narcose? Of kan het komen van de pijnstillers?
Door *Natasja*
Ik weet van mezelf dat ik na mijn operatie (en dus narcose) ook veel dorst had, maar of dat bij honden ook zo is?  :-\

Op zich lijkt het me wel goed om veel te drinken, des te eerder zijn de stoffen van de narcose weer uit het lichaam, toch?
Door Lizzy
Elise schreef: Vandaag het verbandje rond de poot er af gehaald, haar voetje was wat dik geworden vannacht, maar de hechtwond ziet er keurig uit.
Wat me opvalt is dat ze ontzettend dorst heeft. Is dat een normaal verschijnsel na narcose? Of kan het komen van de pijnstillers?
Bij mijn weten is dit inderdaad bij mensen een heel normaal verschijnsel dus ik zou niet weten waarom dat bij honden niet het geval kan zijn.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door