Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
Bernie schreef:

Pfffff wat is 2006 een rotjaar, hoop dat 2007 beter gaat.
Denk alleen maar hoe DIT had kunnen aflopen,dan is het afgelopen jaar ondanks alles toch nog draaglijk  ;) hoop echt dat 2007 voor jullie een mega- knaljaar wordt  ;) :-*
Door Charlie Angel
tieneke schreef: Denk alleen maar hoe DIT had kunnen aflopen,dan is het afgelopen jaar ondanks alles toch nog draaglijk  ;) hoop echt dat 2007 voor jullie een mega- knaljaar wordt  ;) :-*
Ik ben ook echt zeer dankbaar dat het zo goed is afgelopen hoor, nogmaals er is nog steeds risico, maar dit hebben we alvast goed achter de rug.

Hij wordt nu echt wat wakkerder en springt af en toe op, ben dan gelijk bang dat alles openspringt, ben ook echt een muts hoor.
Door geer
Sjeetjemina, wat een schrik! Wat eten die beesten toch soms rare dingen he?! Wasknijpers, scheermesjes, hazelnoten...wat ik Ted allemaal naarbinnen heb zien werken... :o

Heeeeeel veel sterkte met Barney, ik hoop dat hij snel weer helemaal boven Jan is!
Door 202Spots
Angelique schreef: Och jeetje, wat een schrik. Balen zeg van zo'n ellende van een kerststukje.
Tja...en wat lees je dan wanneer je TE vlug leest???
"Wel ellendig voor 't kerststukje"....:o
Sjorrie :-X

Blij dat Barney okay is....
welke in de onderschrift ik Barn???
Door Charlie Angel
202spots schreef: Tja...en wat lees je dan wanneer je TE vlug leest???
"Wel ellendig voor 't kerststukje"....:o
Sjorrie :-X

Blij dat Barney okay is....
welke in de onderschrift ik Barn???
Nou, het ellendige kerststuk ligt allang in de vuilnisbak. :-X

De rechter is Barney. ;)

@Geer; ze kunnen inderdaad rare dingen eten he. Hier is Jane normaal degene die sokken of zakdoeken wil opvreten, Barney doet /deed dat soort dingen juist nooit.
Maa zeg dus nooit nooit.  :'(
Door Charlie Angel
We zijn de nacht rustig doorgekomen. Hebben voor de zekerheid beneden bij hem geslapen, maar hij heeft lekker rustig liggen dromen.
Vanmorgenwas hij weer zijn eigen drukke zelf, dus gaat een hele kluif worden om hem rustig te houden. In de bench hoef ik hem niet te doen, want dan gaat hij zeker te keer.

Vanmorgen ook al op controle geweest en gelukkig zag alles er tot nu toe goed uit, hij had ook een zachte, ontspannen buik. En hij heeft nog 2 prikjes gehad.

Woensdag moeten we weer op controle, mits alles goed blijft gaan natuurlijk.
We mogen hem hele kleine inimienie hapjes gaan geven. Dus hij heeft net een superkleinbeetje gekookte kip gehad, hopelijk blijft alles binnen.
Door *Natasja*
Jeetje, wat een schrik... Wat goed dat je meteen zag wat er ontbrak in het kerststukje. Hopelijk herstelt hij goed van de operatie en ontstaan er geen complicaties. Ik duim voor Barney, geef hem maar een knuffel!
Door Ine
Jeetje, wat een geluk, dat je in de gaten had, dat dat ding miste in je kerststukje! :-*
Ik duim hier voor een onvoorstelbaar snel herstel!
Heel veel knuffels voor jullie allemaal! :-* :-*
Door Jolly
:o schrik zeg, wat een situatie, ik doe petje af voor het zo goed weten wat er in je kerststukje zat en ook waarmee vast. ( ik ben zo'n muts zou dat niet eens weten :-[)
Door K&D
Jeu, wat een schrik. Gelukkig dat jullie het zo snel in de gaten hadden.
Beterschap en hopelijk is hij snel weer genezen
Door Ivonne
Ohhhh...... ik lees het nu pas! Wat goed om geen risico's te nemen en toch foto's te gaan maken.... je moet er toch echt niet aan denken verder.

Geef die kanjer een zoen en ik hoop dat hij zich zeer voorspoedig hersteld (zal toch wel denk ik, hij was kerngezond op het moment van opereren dus dat zal in zijn voordeel zijn...?)
Door Charlie Angel
Ivonne schreef: Ohhhh...... ik lees het nu pas! Wat goed om geen risico's te nemen en toch foto's te gaan maken.... je moet er toch echt niet aan denken verder.

Geef die kanjer een zoen en ik hoop dat hij zich zeer voorspoedig hersteld (zal toch wel denk ik, hij was kerngezond op het moment van opereren dus dat zal in zijn voordeel zijn...?)

Hij was inderdaad helemaal gezond, dus dat werkt zeker in zijn voordeel. Als je hier natuurlijk later/te laat was achter gekomen zou het al een heel ander verhaal zijn geworden. :-\

Ook vertelde de da nog dat hij erg mooi slank is en een goede spierlaag heeft, dus ook dat werkt in zijn voordeel.

Hij blijft tot nu toe redelijk rustig ondanks de harde knallen hier, de tv hard zetten werkt dus goed. (behalve tegen de hoofdpijn dan  :-X)

Hij heeft nu steeds hele kleine beetjes eten gehad (ongeveer 1 eetlepel per keer) en dat blijft er goed in.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door