Bernie schreef:Denk alleen maar hoe DIT had kunnen aflopen,dan is het afgelopen jaar ondanks alles toch nog draaglijk
Pfffff wat is 2006 een rotjaar, hoop dat 2007 beter gaat.

Moderator: Lizzy
Bernie schreef:Denk alleen maar hoe DIT had kunnen aflopen,dan is het afgelopen jaar ondanks alles toch nog draaglijk
Pfffff wat is 2006 een rotjaar, hoop dat 2007 beter gaat.
tieneke schreef: Denk alleen maar hoe DIT had kunnen aflopen,dan is het afgelopen jaar ondanks alles toch nog draaglijkIk ben ook echt zeer dankbaar dat het zo goed is afgelopen hoor, nogmaals er is nog steeds risico, maar dit hebben we alvast goed achter de rug.hoop echt dat 2007 voor jullie een mega- knaljaar wordt
![]()
![]()
Angelique schreef: Och jeetje, wat een schrik. Balen zeg van zo'n ellende van een kerststukje.Tja...en wat lees je dan wanneer je TE vlug leest???
202spots schreef: Tja...en wat lees je dan wanneer je TE vlug leest???Nou, het ellendige kerststuk ligt allang in de vuilnisbak.
"Wel ellendig voor 't kerststukje"....
Sjorrie
Blij dat Barney okay is....
welke in de onderschrift ik Barn???
Ivonne schreef: Ohhhh...... ik lees het nu pas! Wat goed om geen risico's te nemen en toch foto's te gaan maken.... je moet er toch echt niet aan denken verder.Hij was inderdaad helemaal gezond, dus dat werkt zeker in zijn voordeel. Als je hier natuurlijk later/te laat was achter gekomen zou het al een heel ander verhaal zijn geworden.
Geef die kanjer een zoen en ik hoop dat hij zich zeer voorspoedig hersteld (zal toch wel denk ik, hij was kerngezond op het moment van opereren dus dat zal in zijn voordeel zijn...?)