Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door geer
Hitam schreef: Als het los zit komt het er wel uit.
Sterkte met de kleine Tedje.
Mja, dat gevoel heb ik dus ook... maar ja... vooralsnog zit het daar, rolt het wat heen en weer...maar blijft het wel zitten waar het zit en zorgt het dat alles er weer uit komt...

Ted denkt overigens dat ze een flipperkast is, die ligt de hele tijd op haar rug te draaien  ;D
Door geer
Lupa schreef: enne, ga je sleutels niet kwijt raken?
Nou, no problemo toch, we weten ze te vinden. In Ted haar buik!
Door geer
Ze is heel zielig... Ze piept, is onrustig, rolt, staart tussen de benen... Bah  :'(
Door Truus
geer schreef: Ze is heel zielig... Ze piept, is onrustig, rolt, staart tussen de benen... Bah  :'(
He jakkes, weet zo op afstand niets te doen :-\. Maak je je erge zorgen nu? Wil Ted lopen? Anders zou je ze even uit kunnen laten. Zou peperkoek helpen?
pfff..ik weet het niet :-\
Door geer
Truus schreef: He jakkes, weet zo op afstand niets te doen :-\. Maak je je erge zorgen nu? Wil Ted lopen? Anders zou je ze even uit kunnen laten. Zou peperkoek helpen?
pfff..ik weet het niet :-\
Ik heb net een rondje met haar gelopen. Ze heeft geplast en wilde toen weer terug... Als ze morgen geopereerd moet worden moet ze nuchter zijn. Dus ik geef haar maar niets meer. Maar mijn hart breekt een beetje... mijn kleine wurm...
Door Truus
geer schreef: Ik heb net een rondje met haar gelopen. Ze heeft geplast en wilde toen weer terug... Als ze morgen geopereerd moet worden moet ze nuchter zijn. Dus ik geef haar maar niets meer. Maar mijn hart breekt een beetje... mijn kleine wurm...
Ik kan het me voor stellen :'(, het ergste is dat je niks kan doen en zo moet toekijken, ik hoop zo dat het beter zal gaan hoor geer !!
Heeft Ted geen botten gegeten die verkeerd gevallen zijn? Timo had het een keer van te harde ontlasting.
Door Birgit
Och ...! Laat Ted alsjeblieft ff een goed poepie doen, met dat harde ding erbij !
Veel sterkte en een knuffel voor Ted  :-*
Door geer
Lupa schreef: ach gossie :'(
ik hoop dat het op de natuurlijk manier eruit komt

maar je hebt helemaal geen idee wat het zou kunnen zijn?
Ik heb gister tijdens de laatste avondronde een zuurtje (zo'n ronde) in een papiertje uit haar bek gevist. Kan zomaar zijn dat er op de heenweg wel een naarbinnen is geslikt. Of een knikker. Al liggen die hier niet in huis... Ze zit nu zoooo zielig te piepen, zelfs voor aanstelster Ted is dit niets...

Bah bah bah
Door -Saskia-
Och, lees het nu pas, arme Ted... :(
Goed dat je in ieder geval even bij de da bent geweest en ik hoop met je dat je vannacht een vreugdeskreet kunt slaan na het peuren in de poep...

Kus voor Tedje!  :-*
Door geer
Lupa schreef: ik zou denken dat een zuurtje toch wel gesmolten is nu?
Ja, en zopas voelde ik de 'knikker' nog steeds. Je kan erin knijpen, maar het blijft een hare bol.

Ze weet niet goed hoe ze het heeft... en ik ook eigenlijk niet. Bij de avonddokter zeiden ze dat we dit best tot morgenochtend konden afwachten. Ze ligt nu bij GUus onder het dekbed en ik hoor haar hier huilen...
Door 202Spots
Ik hoop ook dat die"knikker" morgenochtend verder is gegaan en er van achter uit komt rollen... :-\
Door Truus
Pfff..dat wordt een slapenloze nacht voor jullie,zo zielig :'(. Kan je Tannetje niet even bellen ofzo?
Door geer
Truus schreef: Pfff..dat wordt een slapenloze nacht voor jullie,zo zielig :'(. Kan je Tannetje niet even bellen ofzo?
Neeh, die kan van een afstand toch niet meer doen, Tan heeft me al goed geholpen door te zeggen dat ik naar de DA moest gaan... laat Tan maar lekker slapen  ;) Ik kan me goed voorstellen dat 'het object' door dat blikvoer misschien aan het verplaatsen is...en dat dat pijn doet. Hoop ik.
Door Helen
Oei shit zeg Geer. Wat vreselijk schrikken. Ik krijg rolberoertes en deja vu's van voorwerpen die uit buiken gevist moeten worden..... Ik hoop ontzetttend dat het er vanzelf uitkomt. Houd haar in de gaten he vannacht. Ik zou iedere twee uur opstaan en de temperatuur opmeten. Als er van binnen iets mis is/ontsteekt etc dan is de temp een goede graadmeter.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door