Moderator: Lizzy
Cindy de Wolf schreef: Nog suggesties wat ik het beste kan geven met Omega-3 erin? Lijnzaadolie?Het zou mooi zijn als je aan Liprinol (lyprinol?) zou kunnen komen. Dat is zeer geconcentreerd.
Hitam schreef: Het zou mooi zijn als je aan Liprinol (lyprinol?) zou kunnen komen. Dat is zeer geconcentreerd.Buiten Liprinol (weet niet eens wat het is..?), bij mijn weten is er maar 1 visolie capsule in NL echt 100% zuiver en dat is de Omega 3-700 van Solgar. Deze is ook behoorlijk geconcentreerd, is echt gecontroleerd op vervuiling en zelfs door de consumentenbond onderzocht en schoon bevonden en het is visolie uit niet gekweekte vis: http://www.solgar.nl/groep/2/Solgar+Pro ... ct=1000286
En anders zo zuiver mogelijke visolie.
Cindy de Wolf schreef: Is dit wat? http://www.esterc.nl/lyprinol.htmlDat is inderdaad wat ik bedoelde. Is wel duur maar veel sterker dan visolie.
Graag hoor ik dan nog de dosering en of ik de d-tox bij Audrina moet ophalen.
Ja ik krijg het aardig voor mijn kiezen![]()
![]()
![]()
![]()
Hitam schreef: Klnikt goed. Kan er bij.Mooi.
Cindy de Wolf schreef: Hallo,Shit, wat een rotbericht. Helaas heb ik ervaring met honden met botkanker, het is iets wat bij mijn ras veel te vaak voorkomt. Vorig jaar maart is mijn oude dame op 8-jarige leeftijd overleden en 5 maanden later is haar 5-jarige vriendin haar achterna gegaan over de regenboogbrug. In mijn ogen is botkanker een zeer agressieve sluipmoordenaar. Het ontwikkelt zich snel, is heel pijnlijk, en maakt de botten broos waardoor een hond geen hondwaardig leven meer kan leiden.
Vandaag moest ik met Misty naar Maarten voor de enting en chip en eerste check-up. Aangezien Terry behoorlijk mank liep had ik die ook maar meegenomen. Met Misty was zover nu te constateren alles goed maar met Terry is het helemaal mis. Ik dacht met recht dat het de artrose was die vogelvrij verklaard was foto's lieten een heel ander beeld zien. Mijn Terry heeft botkanker......Levensverwachting ergend rond de 6 maanden. Nu is het 4 weken strikte rust met 2 daags 3 tabletten Rimadyl. 4 november moeten we terug en dan kan hij op de nieuw te maken foto zien hoe snel de tumor groeit. Hij hoopt het met rust te vertragen maar de vooruitzichten zijn ronduit slecht. Ik ben hier behoorlijk van ondersteboven. Dit had ik echt niet verwacht.
Iemand suggesties hoe ik dat kan vertragen?
Cindy