Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Hitam
Cindy de Wolf schreef: Nog suggesties wat ik het beste kan geven met Omega-3 erin? Lijnzaadolie?
Het zou mooi zijn als je aan Liprinol (lyprinol?) zou kunnen komen. Dat is zeer geconcentreerd.
En anders zo zuiver mogelijke visolie.
Door Lizzy
Hitam schreef: Het zou mooi zijn als je aan Liprinol (lyprinol?) zou kunnen komen. Dat is zeer geconcentreerd.
En anders zo zuiver mogelijke visolie.
Buiten Liprinol (weet niet eens wat het is..?), bij mijn weten is er maar 1 visolie capsule in NL echt 100% zuiver en dat is de Omega 3-700 van Solgar. Deze is ook behoorlijk geconcentreerd, is echt gecontroleerd op vervuiling en zelfs door de consumentenbond onderzocht en schoon bevonden en het is visolie uit niet gekweekte vis: http://www.solgar.nl/groep/2/Solgar+Pro ... ct=1000286
Door nikèdog2000
hoi cindy
je krijgt het wel voor je kiezen hè.
heel erg
ik wens je veel sterkte en wijsheid toe
Door Spanielgek
Oh dit vind ik echt erg,je wil je oude maatje zo'n mooi mogelijke laatste jaren geven en dan dit .

Ik wil je heel veel sterkte en wijsheid toewensen. :-*
Door Audrina
Het enige wat er op het emmertje D-Tox staat over de ingredienten:

Knol/wortel(bij)producten en fruit(bij)producten, aromatische en eetlustopwekkende kruiden en een vitaminen en mineralenmix.

Dit product is rijk aan krachtige, 100% natuurlijke anti-oxidanten uit onder andere citrusvruchten, druivenpulp, tomaten en rozemarijn voor de natuurlijke bescherming van lichaamsweefsels en de afvoer van afvalstoffen.
Door Hitam
Cindy de Wolf schreef: Is dit wat? http://www.esterc.nl/lyprinol.html

Graag hoor ik dan nog de dosering en of ik de d-tox bij Audrina moet ophalen.

Ja ik krijg het aardig voor mijn kiezen :'( :'( :'( :'(
Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Is wel duur maar veel sterker dan visolie.
Door Audrina
Hitam schreef: Klnikt goed. Kan er bij.
Mooi.  :thumbup:

Cindy ik weet niet of je dit nog leest voor je naar KC Delft gaat, maar het potje staat in ieder geval voor je klaar. Ik ga nu offline en kom de rest van de avond waarschijnlijk niet meer online (lees ook m'n mail niet) dus als je het vanavond nog wil komen halen moet je ff bellen (zal je voor de zekerheid m'n nummer nog ff pb-en).
Door Borke
Jeetje Cindy - wat een pech allemaal :'(
Ik heb geen advies voor je, wil alleen jou en Martijn heel veel sterkte en wijsheid wensen en ik hoop dat je met alle tips die je hier krijgt op een dierwaardige manier nog een goede tijd samen kunt hebben!
Door Sanyo
Och, Cindy, wat een naar nieuws :'( het lijkt wel of het nooit ophoudt bij jullie.
Ik weet niet wat ik  moet zeggen, alleen dat ik jullie veel sterkte en wijsheid toe wens de komende tijd.
:-*
Door Antonia
Cindy de Wolf schreef: Hallo,

Vandaag moest ik met Misty naar Maarten voor de enting en chip en eerste check-up. Aangezien Terry behoorlijk mank liep had ik die ook maar meegenomen. Met Misty was zover nu te constateren alles goed maar met Terry is het helemaal mis. Ik dacht met recht dat het de artrose was die vogelvrij verklaard was foto's lieten een heel ander beeld zien. Mijn Terry heeft botkanker......Levensverwachting ergend rond de 6 maanden. Nu is het 4 weken strikte rust met 2 daags 3 tabletten Rimadyl. 4 november moeten we terug en dan kan hij op de nieuw te maken foto zien hoe snel de tumor groeit. Hij hoopt het met rust te vertragen maar de vooruitzichten zijn ronduit slecht. Ik ben hier behoorlijk van ondersteboven. Dit had ik echt niet verwacht.

Iemand suggesties hoe ik dat kan vertragen?

Cindy
Shit, wat een rotbericht. Helaas heb ik ervaring met honden met botkanker, het is iets wat bij mijn ras veel te vaak voorkomt. Vorig jaar maart is mijn oude dame op 8-jarige leeftijd overleden en 5 maanden later is haar 5-jarige vriendin haar achterna gegaan over de regenboogbrug. In mijn ogen is botkanker een zeer agressieve sluipmoordenaar. Het ontwikkelt zich snel, is heel pijnlijk, en maakt de botten broos waardoor een hond geen hondwaardig leven meer kan leiden.

Johan de Vos heeft een aantal jaren geleden een lezing over dit onderwerp verzorgd. Het verslag van die lezing wil ik je wel per e-mail toesturen. Misschien heb je er wat aan.
Hoe dan ook: ik wens je heel veel sterkte bij de keuzes die je zult gaan maken.

Tonny
Door Ivonne
ach hemeltje, ook al weer zo'n verdrietig verhaal....  :'( hoe makkelijk is het om te zeggen kies voor kwaliteit van leven je wilt een afscheid tcoh zo lang mogelijk uitstellen... ik wens je veel wijsheid toe en ik hoop dat je een manier vind om het voor deze scheet "zo lang mogelijk" zo goed mogelijk te houden  :-*
Door Twiz
Jeetje Cindy, wat erg zeg.

Je zult de komende tijd ongetwijfeld voor akelige dilemma's komen te staan, nog afgezien van de ellende die je dag ik dag uit moet zien. Ik hoop dat alle toegestoken armen (middelen) Terry nog heel lang op een redelijke manier bij jullie laat blijven.

Ik wil jou en Martijn heel veel wijsheid, moed en vooral ook sterkte wensen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door