Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ivonne
sorry, beetje laat .... (veel aanloop en telefoontjes hier in de ziekenboeg).

Nou Bas is dus geopereerd vandaag; de vetbult is verwijderd en dat is nu een snee met circa 6 hechten en de mastocytoom heeft ongeveer 10 hechten. Het ziet er tot zover netjes uit.

Het ophalen ging wat lastig want Bas heeft weinig grip in zijn achterpoten, had zijn plas laten lopen en dus een te gladde vloer... met vier man sterk hebben we hem uiteindelijk buiten gekregen in de auto en daar is hij weer gaan liggen.

Nu is hij zijn draai echt kwijt, ben net binnen een uur drie keer met hem naar buiten geweest voor een enorme plas en hij wil wel liggen maar gaat dan weer zitten etc etc en is dus nu erg onrustig.

Vrijdag krijg ik met een beetje mazzel de uitslag van het mastocytoom
Door Sonja
Sterkte met de patiënt. Dat rusteloze herken ik wel een beetje. Toen een half jaar geleden bij Boefje melkkliertumoren waren weggehaald had ze dat ook.
Knuffel voor Bas en ik duim dat de uitslag van het mastocytoom goed uitpakt.
Door Ine
Dat onrustige is door de nawerknig van de narcose, ook Nina had daar last van, toen ze vorige maand geopereerd was.
Sterkte Ivonne, ik weet, je zou er graag iets aan doen, maar je zult hem zelf z'n gang moeten laten gaan, morgen gaat het zeker weten een stuk beter!! :-* :-*
Ik duim voor de uitslag op vrijdag en dat die mee zal vallen!
Door conleeuw
zo, dat zit er op, gelukkig is Bas weer thuis bij zijn mensen. Ik hoop dat hij vandaag beter in zijn vel zit, en niet al te veel last heeft van de wonden en nasleep van de narcose. Nu nog duimen voor een meevallende uitslag van de mastocytoom. Geef de patient maar een knuffel van mij ;)
Door Ivonne
Vanochtend zag het er allemaal goed uit en is het weer mijn Bassie... de narcose en zijn bijwerkingen is nu echt weg en dat scheelt enorm. En nu mag de natuur haar gang gaan voor een goede genezing!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door