Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door qyan
Jolly schreef: ojee, nog steeds nix van Wendy en Qyan?
er zou toch nix zijn? :-\
misschien is ze wel zo blij dat ze hem weer heeft, dat ze even alle raad van voorzichtig aan doen enzo in de wind heeft geslagen en is ze lekker met hem lopen, langs het strand enzo?
dat was ik eerlijk gezegd wel van plan ton ik qyan nog niet had gezien.
maar in de auto lke het me heel verstandig om hem veilig naar zijn vertrouwde plek te brengen: thuis dus.
lekker eten en slapen, want ze hebben hem ook zijn eten niet gegeven, of hij wilde niet eten. 1 van de 2. heb ik niet echt naar geluisterd, wilde gewoon naar huis ;)
Door qyan
vergete ik nog te vertellen.
qyan heeft ook een muilkorf om gekregen voordat de narcose zijn werk ging doen :o
hij scheen het er allemaal niet zo mee eens te zijn ;D
Door Truus
Dus quan is nu thuis Wendy?
Nou maar lekker verwennen he en komt hij een beetje van zijn stres af.
Hoe moet jij je wel niet gevoelt hebben, toen je hem zo aantrof :(
Nu nog de uitslag afwachten en dat duurt ook weer lang :-\
Ben erg benieuwd wat er uit komt hoor.
Knuf voor quan en lieve groetjes .
Door Lizzy
Mmm, blij dat hij weer thuis is Wendy... Het klinkt allemaal alsof hij het niet echt naar zijn zin heeft gehad :( (hetgeen te verwachten was natuurlijk).
Groetjes en sterkte, Lizzy en geef hem een dikke knuffel
Door qyan
Truus schreef: Dus quan is nu thuis Wendy?
Nou maar lekker verwennen he en komt hij een beetje van zijn stres af.
Hoe moet jij je wel niet gevoelt hebben, toen je hem zo aantrof :(
Nu nog de uitslag afwachten en dat duurt ook weer lang :-\
Ben erg benieuwd wat er uit komt hoor.
Knuf voor quan en lieve groetjes .
hij is nu gelukkig weer thuis.
hoe ik me voelde toen ik hem zo aantrof:
eerlijk gezegd en sorry voor het taal gebruik: genaaid!
er zou 24 uurs bewaking op die afdeling zijn, bleek niet waar.
niemand kon me vertellen hoe hij zich had gedragen de nacht :-X
dan de narcose? heeft het roesje echt niet gewerkt of waren ze gewoon bang voor een dober en hebben ze hem bij voorbaat gemuilkorfd en gewoon een narcose gegeven.

om het nog maar niet te hebben over een betonnen vloer, niet verwarmd, geen deken, geen bak water, helemaal niets :'(
geloof dat qyan vandaag al 5 liter water op heeft.
dat beest was uitgehongerd en ze hebben zijn voer gewoon voor zijn neus aan het hok gehangen.

en, vindt het rot om te zeggen, maar krege het nare gevoel dat er iets werd achter gehouden.
mijn moeder stelde een vraag toen ik met qyan zat om hem ana te lijnen en hem stevig heb geknuffeld.
de vraga werd ontweken.
Door qyan
Lizzy schreef: Mmm, blij dat hij weer thuis is Wendy... Het klinkt allemaal alsof hij het niet echt naar zijn zin heeft gehad :( (hetgeen te verwachten was natuurlijk).
Groetjes en sterkte, Lizzy en geef hem een dikke knuffel
ik had idd niet anders verwacht lizzy, zeker met een dober.
1 dag in een kennel is voor een dober al funest.
dan heeft qyan nog een te laag stress hormoon erbij, dus de stress is nog erger.
dan de demodex en de huidontstekingen er ook nog eens bij.

en zoals hierboven geschreven, vertrouw het zaakje gewoon niet, betonne koude vloer, stijve spieren, etc, etc, maar ben veels te blij dat qyan weer thuis is dat ik er niets van heb gezegd.
wilde gewoon naar huis.

maar idd, hij is u gelukkig weer thuis :D

je krijgt een :P terug
Door Truus
Wij hebben ons paard een keer daar gehad...hadden ze hem in de stapmolen gezet....hij was dat niet gewend en wilde uitbreken..gevolg..we werden gebelt...grote wonden die ze al hadden genaait en in grote stres.
Wij er hals over kop heen. Tjeetje dan kun je ze wel wat doen..zo zielig :(
Toen hadden we hem gelijk mee willen nemen.
Zulke dingen overleg je toch eerst?
Door qyan
Truus schreef: Wij hebben ons paard een keer daar gehad...hadden ze hem in de stapmolen gezet....hij was dat niet gewend en wilde uitbreken..gevolg..we werden gebelt...grote wonden die ze al hadden genaait en in grote stres.
Wij er hals over kop heen. Tjeetje dan kun je ze wel wat doen..zo zielig :(
Toen hadden we hem gelijk mee willen nemen.
Zulke dingen overleg je toch eerst?
:o lekker dan.
zo'n verhaal vertelde een vriendin van mijn moeder gister ook over haar paard en utrecht.
die heeft er toen een week gezeten en brak iedere dag uit.
zou toch niet moeten kunnen :-\

en dat vindt ik met qyan zijn narcose ook.
ze hadden op zijn minst f een telefoontje kunnen geven van: hij is toch onder volledige narcose geweest, maar toch goed wakker geworden.
ipv vanmorgen pas
Door Ordell
Da's niet de eerste keer dat ik slechte verhalen over Utrecht hoor. Dat is meteen de reden dat ik mijn hond daar nooit, en dan bedoel ik ook nooit, alleen zou laten ;D
Door Truus
Eigenlijk zou je in een voorgesprek deze punten moeten doornemen, ik bedoel..al die vragen en dingen op papier en afspraken maken.
Hier leer je weer van ;)
Nou....geniet maar van jou quan nu hij weer lekker thuis is he.
Morgen horen we de uitslag hier hoor!
Door Truus
Ordell schreef: Da's niet de eerste keer dat ik slechte verhalen over Utrecht hoor. Dat is meteen de reden dat ik mijn hond daar nooit, en dan bedoel ik ook nooit, alleen zou laten ;D
Wat zou jij dan doen Ordell?
Je kunt er niet blijven slapen toch?
Door Ordell
Kijk, je kunt heel veel dingen overeenkomen. Als ze klaar zijn met het onderzoek en hij zou daar moeten blijven stop ik hem er zelf in. 's-morgens vroeg ben ik er dan weer zelf om hem eruit te halen. Ik heb er een pokkehekel aan als vreemden aan mijn hond ziten en hij zelf ook. Zoniet, dan ga ik naar een ander. Met deze hond ben ik gelukkig nog nooit naar de DA geweest maar bij de vorigen was ik bij alles wat er moest gebeuren gewoon bij. Tot operaties aan toe.
Door qyan
Ordell schreef: Kijk, je kunt heel veel dingen overeenkomen. Als ze klaar zijn met het onderzoek en hij zou daar moeten blijven stop ik hem er zelf in. 's-morgens vroeg ben ik er dan weer zelf om hem eruit te halen. Ik heb er een pokkehekel aan als vreemden aan mijn hond ziten en hij zelf ook. Zoniet, dan ga ik naar een ander. Met deze hond ben ik gelukkig nog nooit naar de DA geweest maar bij de vorigen was ik bij alles wat er moest gebeuren gewoon bij. Tot operaties aan toe.
tja ordell, maar als je niet naar een ander kan dan zit je :-\.
en aangezien alleen in utrecht een botscan staat en die botscan maar door 1 arts wordt uitgevoerd. :-X
volgende keer ga ik met hem naar een ziekenhuis voor mensen, koop ze wel om ;D
Door Truus
Ordell schreef: Kijk, je kunt heel veel dingen overeenkomen. Als ze klaar zijn met het onderzoek en hij zou daar moeten blijven stop ik hem er zelf in. 's-morgens vroeg ben ik er dan weer zelf om hem eruit te halen. Ik heb er een pokkehekel aan als vreemden aan mijn hond ziten en hij zelf ook. Zoniet, dan ga ik naar een ander. Met deze hond ben ik gelukkig nog nooit naar de DA geweest maar bij de vorigen was ik bij alles wat er moest gebeuren gewoon bij. Tot operaties aan toe.
Mijn idee ;) wij gaan naar Sleewijk, mag je er bij blijven.
Ja..je moet voor jezelf en je hond opkomen .
In dit geval met quan gaat het om een scan en dan doen ze dat niet gelijk.
Ook met ons paard...hij is er 4 dagen geweest, ja achteraf hadden we er elke morgen kunnen staan ja...heb je gelijk in.
Door qyan
Truus schreef: Eigenlijk zou je in een voorgesprek deze punten moeten doornemen, ik bedoel..al die vragen en dingen op papier en afspraken maken.
Hier leer je weer van ;)
Nou....geniet maar van jou quan nu hij weer lekker thuis is he.
Morgen horen we de uitslag hier hoor!
die afspraken zijn gemaakt, maar er is gewoon niets van waar gemaakt >:(
ging wel heel vlug, maar duidelijk.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door