Het is dus wel de bedoeling van de DA om haar levenslang prednison te geven en volgens haar levert dat bij honden nauwelijks problemen op.
Volgens haar ben ik ook Ziggy aan het vergiftigen met BARF, want Ziggy is een huishond geen wolf. Dat heb ik natuurlijk weerlegt, maar ze liet me niet uitpraten. Ik heb haar nog aangeraden om zich te verdiepen in BARF, maar dat werd allemaal niet serieus genomen. Volgens haar zou het heel goed kunnen dat Ziggy zo ziek is door het rauwe vlees (ik kan dit natuurlijk niet weerleggen, want ze heeft nog nooit brokjes gehad hier, dus ik weet niet hoe ze het op brokjes deed). Zij raadt me aan om 6 weken brokken te geven en als het dan nog hetzelfde is dan kunnen we altijd nog prednison geven. En jullie weten hoe antibrok ik ben hè, maar toch overweeg ik het, zodat ik in ieder geval met zekerheid kan zeggen dat ze het op brokken ook niet goed doet. Het zou toch kunnen dat Ziggy een genetische afwijking heeft waardoor ze geen rauw vlees kan verteren. De DA vond het onverantwoord wat ik voer

Ik weet ook zeker dat er wat afgeluld wordt.

Ik voelde me totaal niet serieus genomen.
Maar goed, ik ben er dus van overtuigd dat brokken troep zijn en dat BARF de enige goede voeding is voor een hond, maar ik twijfel ook of Ziggy misschien niet tegen rauw vlees kan en zolang ik het niet probeer weet ik het niet. Ik weet dat de meeste dit niet zullen begrijpen, maar ik denk dat ik het toch ga proberen, want pas dan weet ik het zeker en dat verandert niks aan mijn mening over brokken.