Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
agosie, ik hoop dat zij morgen toch iets beter voelt, geef maar voorzichtig wat knuffels van mij, maar ik heb de vermoede dat ze al helemaal platgeknuffeld wordt ;D
Door Sonja
Truus schreef: Gelukkig is alles goed verlopen . Geef Boeffie maar een zachte knuffel. :-*
Krijg je nog de uitslag?
De da vond het er dusdanig uitzien dat ze opsturen naar het lab niet nodig achtte.
Door Sonja
Truus schreef: Oké. Gaat het met Boeffie?
Ze heeft even gelegen, maar is al snel weer opgestaan en staat sindsdien maar wat te staan of sjokt rond. Ik denk dat die hechtingen trekken als ze ligt. Zitten doet ze ook niet.
Door Truus
Sonja schreef: Ze heeft even gelegen, maar is al snel weer opgestaan en staat sindsdien maar wat te staan of sjokt rond. Ik denk dat die hechtingen trekken als ze ligt. Zitten doet ze ook niet.
Pffff, moeilijk he :-\. Het zal wel trekken ja. Ging ze maar op haar zij liggen.
Door Sonja
Ze slaapt vanwege haar door neuspoliepen afgesloten linkerneusgat altijd op haar linkerzij, dan kan ze goed door haar rechterneusgat ademen. Maar nu zitten de meeste hechtingen ook links en kan ze haar draai niet vinden.
We gaan nog maar even een plasje doen. Hoop dat ze wat kan slapen straks. En omdat ze zo'n hechtingknager is ben ik bang dat ik haar ook nog eens een kap op zal moeten gaan zetten en dat maakt het er niet comfortabeler op.
Door Ine
Sonja schreef: Knuffels zijn in ontvangst genomen. Ik hoop echt dat ze zometeen haar draai een beetje kan vinden en wat kan slapen.
Daar duim ik voor, maar ook dat het voor jou rustig blijft! :-*
Sterkte allebei en ik denk aan jullie! (best rot hè, als ze hun draai even niet kunnen vinden :-\)
Door Sonja
Ik heb haar kussen op haar vaste plekje in de gang gelegd en heb haar verder maar met rust gelaten en ben zelf naar bed gegaan, waar ik nog wat heb liggen lezen. Toen ik een half uurtje later om de hoek keek was ze op haar kussen gaan liggen. Ik heb nog een paar keer gekeken vannacht, en toen lag ze te slapen. Al met al best redelijk gegaan dus vannacht.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door