Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202spots
Ohh lees het nu pas...wat vreselijk rot...heel veel sterkte gewenst hoor.

Ik ben het ook wel eens om je andere hond nu extra aandacht te geven, maar ik denk dat wanneer je er ZELF aan toe bent...dat dan 'n opvolger voor Romeo nog beter zal helpen dan alle aandacht die je nu zelf kan geven..
Door Steph
Bedankt allemaal!
Het valt ons natuurlijk heel zwaar, je ziet toch dat het vooral bepaalde zaken zijn die je mist die je bij je andere hond niet vind. Zo missen wij vooral zijn knuffelgedoe, mocht hij mogen dan wilde hij het liefst van al gans de tijd met zijn 50 kg op onze schoot zitten of konden we hem rond zijn nek vliegen en een dikke knuffel geven. De komende weken zullen niet gemakkellijk zijn. We missen hem enorm. Dan krijg je ook nog dat schuldgevoel, wat als ik dit of dat... en hebben we wel de juiste beslissing genomen.Wij kunnen het nog altijd niet geloven dat onze stoere jongen met zijn klein hartje voorgoed verdwenen is. Gelukkig hebben we veel foto's en filmpjes waaop zijn zotte streken staan. Het is hier heel stil in huis en we zien dat we niet te lang gaan moeten wachten met een maatje voor ons Luna. Je kan natuurlijk nooit je beste maatje vervangen! Maar nu voelen we ons heel leeg vanbinnen.
Als er iemand een nest witte herders in het komende mocht weten, dan mag je mij een mailtje sturen.
Door pleuntje
oh wat erg. Heel veel sterkte met dit verlies.
Romeo heeft iig een fijn leven gehad, dat kunnen niet alle honden zeggen.
Maar de leeftijd maakt het ook nog eens extra oneerlijk.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door