Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
#483441
gelukkig mag je haar weer ophalen, dat is een goed teken, ik blijf natuurlijk vrolijk door duimen tot het helemaal honderd gaat, en natuurlijk ook in de hoop dat de weefselonderzoek iets positiefs uitwijst.
Sterkte ermee.
Door 202spots
#483463
Nou ze is gelukkig weer thuis!!!
Ze was natuurlijk net zo blij om MIJ te zien alsdat ik was om HAAR te zien..ze doet idd net alsof er niks bijzonders gebeurd is...en was dus klaar om naar huis te gaan!
Lading AB mee natuurlijk, maar dat kan ik me indenken,want het is wel 'n lange jaap in d'r nek geworden omdat dat rare aangroeisel aan de grote tumor zat...
moest ie ook verder openmaken dan wat ie van plan was, je kan door de verband niet zien, maar 't is vanaf d'r wang tot onderaan 't verband dus open geweest...
ben vergeten te vragen hoeveel hechtingen er in zitten,maar dat zien we wel wanneer we volgende week terug moeten voor controlle.
Cis was blij dat ze effe buiten op 't veldje bij de hospital 'n grote plas kon doen en toen naar huis en Tor ook heel blij dat ze er weer was en kwam heel bezorgd snuffelen...
Ik had 'n beetje rijst, wat gekookte kip en beetje rauwe gemalen kalkoen allemaal in de keukenmachine gedaan en lekkere daar 'n "pap" van gemalen en dat vrat ze gelijk op...ik wilde niet TEveel in ene geven dus zal wel 'n paar keer per dag 'n pap-achtig menu klaar maken, want ik denk niet dat de rauwe botten makkelijk slikken is voor d'r, dus we doen 't maar makkelijk maken voor d'r.
Ze moet dus minstens 'n week "rustig" aan doen, niet zonder harnass en riem naar buiten (om hollen te verhinderen) en gaat natuurlijk strontverwend worden!!
Ik geloof dat de uitslag van de biopsy wel 2-3 weken gaat duren, dus dat is wel erg lang voordat we zeker weten wat er aan de hand is, maar ik ben al vreselijk blij dat Cis hier heel goed doorheen is gekomen en dan wachten we de rest maar rustig af ....
Allemaal heel erg Dank voor de medeleven en alle knuffies die ik aan Cis een voor een ga geven!!!

Afbeelding
Door Truus
#483472
Arme Cis :-\, helemaal ingepakt. Gelukkig voelt ze zich goed en is ze weer heerlijk bij jou thuis.
Botten zou ik ook niet geven eerlijk gezegt Dory, ze moet dan nogal wat kracht zetten en veel bewegingen maken. Dat lijkt me nu ook niet goed nee ;)
Geef ze maar een zachte knuffel en neem er zelf ook een :-* :-*
Ik duim voor de uitslag en een verder goed herstel hoor!
Door Lizzy
#483485
He gelukkig dat ze weer thuis is Dory.... Geef haar maar een miljoen knuffeltjes van ons :-*! Heb je enig idee wanneer je de uitslag krijgt? Veel sterkte en wij blijven gewoon doorduimen en kaarsjes branden!!!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door