Lizzy schreef: Ik vrees dat dat moeilijk te zeggen is.... Hoe gaat het met haar?Ze staat nog steeds niet zelf op

Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Ik vrees dat dat moeilijk te zeggen is.... Hoe gaat het met haar?Ze staat nog steeds niet zelf op
sylvia schreef: Ze staat nog steeds niet zelf ophe jasses syl![]()
sylvia schreef: Ze staat nog steeds niet zelf opHopelijk gaat het toch nog goedkomen met haar.![]()
Elise schreef: Jemig zeghahahah ja dat is Brons![]()
Geef haar in ieder geval een knuffel van ons
En inderdaad wat een ploert van een veeartsIk heb in 4 havo eens een week meegelopen met een veearts uit Poortvliet, ook zo'n hork, was hem toch toevallig niet he?
sylvia schreef: hahahah ja dat is Bronshet kon ook haast niet anders![]()
Elise schreef: het kon ook haast niet andersJa hij woont zeker mooi, en ik ben verder wel blij met hem als DA hoor, je kunt dag en nacht bij hem terecht hij is niet te beroerd om te zeggen dat hij iets niet aandurft of nooit gedaan heeft en verwijst je dan naar een kliniek.
hij woont wel erg mooi trouwens![]()
sylvia schreef: Ja hij woont zeker mooi, en ik ben verder wel blij met hem als DA hoor, je kunt dag en nacht bij hem terecht hij is niet te beroerd om te zeggen dat hij iets niet aandurft of nooit gedaan heeft en verwijst je dan naar een kliniek.ik vind dat je wel een goeie instelling hebt met betrekking tot je dierenarts, ik had er vroeger in een vorige woonplaats ook zo een, ik vond het heerlijk eerlijk. even slikken af en toe, maar mijn ervaring was ook dat hij altijd open stond voor ideeen en best nog mee wilde gaan en soms tegen beter weten in. maar voor alles het belang van het dier voorop.
Hij is nog van een lichting die dierenarts werd vanwege dierenliefde en niet om de centen. Alleen het is hier natuurlijk bij de meeste zo dat als een dier iets gaat mankeren wat niet meer te genezen is dat ze daar verder niet teveel geld meer aan willen spenderen.
tvs schreef: ik vind dat je wel een goeie instelling hebt met betrekking tot je dierenarts, ik had er vroeger in een vorige woonplaats ook zo een, ik vond het heerlijk eerlijk. even slikken af en toe, maar mijn ervaring was ook dat hij altijd open stond voor ideeen en best nog mee wilde gaan en soms tegen beter weten in. maar voor alles het belang van het dier voorop.Dat is bij hem ook hoor, hij was zeer bezorgd om Eden en hij vond 8 ook nog wel jong maar hij heeft er niet veel vertrouwen in dat het gaat werken, hij hoopt wel dat het gaat werken alleen hij verwacht het niet. Maar hij zou ook niet meegaan met injecties geven als hij echt dacht dat het welzijn van het dier er niet mee gediend is dan zegt hij gewoon Nee. Als dat niet het geval was kwam ik ook niet bij hem.