Moderator: Lizzy
Pauline schreef: HELP! Ben dus net de straat aan het schoonmaken en kom er dus achter dat het geen restjes bietenmix is die erbij in zitten, maar in slijm verpakte draden bloed!Bel de DA even. Geen paniek. Ik heb met Brutus ook zovaak draden bloed bij de ontlasting gehad en dat is geen reden tot paniek, maar je moet nu wel ff gaan bellen. Neem eerst de koort op, voordat je belt! En vraag dan gewoon even advies.
Pauline schreef: Joep heeft net achter het huis gespeeld met lege bloempotjes en met Joris. Nogmaals hij maakt geen zieke indruk en ligt nu heel rustig te slapen. Ik houd het in de gaten, maar ben wel een beetje gerustgesteld door jullie. Laat hem vandaag de hele dag vasten en begin morgen weer met witvis. Ga zometeen gelijk naar de markt om dit ff te halen.Ik hoorde van Tannetje dat zij het liefst heeft dat het in de koelkast bewaard wordt omdat het dan niet zo gaat stinken.
Moet nog potjes regelen en dan ga ik ontlasting sparen. Waar moet je dat bewaren?
mb schreef: Info over Isogel: http://www.fidin.nl , naar repertorium gaan, en dan productnaam intypen.Marjolein zou het menselijke product net zo goed voor hem zijn als de isogel? Anders kan ik beter wachten tot maandag.
Het merk Isogel is alleen verkrijgbaar bij de da. Misschien even rond bellen of een andere praktijk het op voorraaad heeft.
Er betaat een vergelijkbaar humaan produkt dat bij de apotheek verkrijgbaar is: Volcolon (zonder smaak) en Metamucil (in lemon of sinaaasappelsmaak).
Pauline schreef: Waar koop je groene leem Helen? Bij de reformwinkel? En is het iets dat ik zonder risico kan proberen? Hij heeft inmiddels 100 gram lichtgekookte witvis opgeschrokt! En gelukkig ook redelijke wat water met rauwe honing opgedronken. Vannacht laten we voor alle zekerheid de achterdeur open. Da's een voordeel van wonen in het Oosten.Ik heb het bij de Tuinen gekocht. Vertagil groene leem heet het. In een kartonnen doos. Er zit denk ik ongeveer een pond leem in.![]()