Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ivonne
heb ik ook al gedacht maar dat lijkt me een tikje onwaarschijnlijk want ik wissel de rondes per keer af en de ene keer gaat ie mee met de fiets, de andere keer gaan we naar de hei of het bos of mijn vriendin met haar labrador neemt hem mee, dus eigenlijk zou er genoeg variatie in moeten zitten. Dacht ik ???
Door Hitam
Een (energetische) nierdeficiëntie kan samengaan met koude gevoelens, rugklachten, veel plassen. Barf je met hem of geef je versvlees? Als je zelf eten maakt zou je hem het beste veel roodvlees kunnen geven, lam en rund. En daardoor een beetje gember, peper (niet te veel) en knoflook. Dat werkt verwarmend voor de nieren.

Verder heeft hij dus kennelijk last van zijn rug en zou ik, als ik jou was naar Dorit gaan.
Door Ivonne
Bas krijgt Carnibest, af en toe krijgt hij vis met groente, pens, kluif, fruit en deze week heeft hij ook lamshartjes gehad, maar zijn hoofdvoer is Carnibest. Al die andere dingetjes doe ik omdat ik dat leuk vind en Bas blijkbaar ook.

Anyway, bedankt voor het meedenken allemaal!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door