Moderator: Lizzy
Hanny schreef: ↑za 23 nov 2019, 14:19 Bouillonnetje maken, maar dat zul je al wel bedacht hebben.Oh Hanny, wat een narigheid met Loesje
Gekookt ei, dat heb ik nog nooit aan een zieke hond gegeven en dan twee. Nou ja, als ze het lust. In zo'n geval is bij ons een brokje, of smuldier gewenst. Brokjes schijnen eetbaar te zijn als je niet helemaal lekker bent en mij kan het niets schelen, als er maar iets in gaat. Pannenkoekje bakken, lekker.
Wij hoeven over Loesje niet meer te twijfelen, is gewoon niet goed. Tumor bij haar hart.
Voel me natuurlijk plat geslagen, diep adem halen en verder. Wij hebben ons plan klaar. Loesje moet een prettig leven hebben en dat is het, anders mag het over zijn.
Nu is het nog gewoon prettig. Vandaag stijf en zeer van gisteren, jeetje wat moet een hond lang stil liggen voor een echo. We wilden zekerheid en dat hebben we.
Juul moet nog drie weken, gaat goed.
Is ze nu al een week niet in orde, alles bij elkaar? Daar wordt je echt ongerust van.
Zeker weten.
Hanny
Anne in Zweden schreef: ↑za 23 nov 2019, 15:40 Bah Hanny, daar wordt een mens ook niet vrolijk van.Ja, dat gaat ook allemaal door me heen hoor. Ik maak me vreselijk zorgen. Heb natuurlijk al een keer een hond met maagkanker gehad en die hield ook maar niet op met kotsenHeel veel sterkte, ik hoop dat het leven nog lang leuk blijft voor Loesje.
@Lizzy - balen dat Frou niet echt vooruitgang toont. Na de rottige ervaring met ons katertje Sven denk ik bij 'vocht blijft erin, vast voedsel niet' natuurlijk meteen aan een blokkade van de maagmond, maar da's mijn persoonlijke nachtmerrie; er zijn vast nog veel voor de hand liggender verklaringen voor Froutjes klachten. Heeeel dun aangelengde kvv, of nog liever, gehakt zonder bot, blijft er ook niet in?
Ik duim verder voor jullie. Echt kaa uu tee dit.
Spikkelneus schreef: ↑za 23 nov 2019, 15:53 Oh, shit zeg. Had je nou die echo maar wel gedaan, dan wist je wat meer (of niet, maar dat is ook zeker iets waard). Hopelijk houdt ze het een beetje vol tot na het weekend. Succes met je meisje.Als ze achteruit gaat zitten we natuurlijk het weekend in de spoedkliniek. Ja, achteraf wel spijt dat we die echo niet gedaan hebben