Moderator: Lizzy
Eef+doggies schreef:Wat een lekker knus plekje, en met zijn grote broer aan zijn zijdeEn dat snoetje ook van die grote broer, bezorgdheid straalt eraf..![]()
Fijn dat alles goed is gegaan!
Too schreef:Fijn dat ie zo'n goeie patiënt is!Bonebroth zit er net in...te dun haalt meneer er z'n neus voor op
Plonsje water extra door zijn bonebroth , yoghurt/karnemelk met wat water.. als,hij een gemalen prakje krijgt daar een scheut water bij.
- pien - schreef:Joepie is een voorbééldige patiënt, probeert amper aan z'n hechting(en?) te zitten: heb niet echt goed gekeken omdat ik hem geen ongemak wil bezorgen, blaft maar 10% van wat hij eerst deed (poe hee, normaal schrik je je tig keer per dag helemaal de tandjes omdat hij iets langs ziet komen ondanks het 'dichtgeplakte' raamOh top!!)
Na de eerste nacht konden we gelukkig gewoon doorslapen, hij eet normaal, loopt kleine rondjes mee en als ik zie dat hij langzamer gaat til ik hem op (7,5 kilo) en hang hem over m'n schouder.
Ik moest hem meer laten drinken maar hoe doe ik dat? Hoe maak je water lekker?
Eef+doggies schreef:Oh top!!De knuffel heb ik doorgegeven, dankjewel
Hier werkt karnemelk door het drinkwater goed.
En geef je het lekvocht van de barf er normaal al bij? Zo niet, dan zou je dat nu kunnen doen. Daar komt best wat vocht vanaf dat ze hier graag drinken.
Knuffel voor de patient!