Fijn! Veel beterschap voor Bella!
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Moderator: Lizzy
Eef+doggies schreef:We zijn weer terug. Bella heeft haartjes die in haar oog prikken: Distichias en Ectopische cilieen.Jemig wat heeft ze er lang mee moeten door lopen! Ter info voor anderen, ik weet dat bijv. dr. Stades tijd maakt in zo'n geval (lees: extra uren werkt) omdat hij het onacceptabel vindt als ze met die pijn moeten door lopen.
Ze wordt 23 maart geopereerd. Helaas had Gorig eerder geen plek.
Parelridder schreef:Jemig wat heeft ze er lang mee moeten door lopen! Ter info voor anderen, ik weet dat bijv. dr. Stades tijd maakt in zo'n geval (lees: extra uren werkt) omdat hij het onacceptabel vindt als ze met die pijn moeten door lopen.
Parelridder schreef:Jemig wat heeft ze er lang mee moeten door lopen! Ter info voor anderen, ik weet dat bijv. dr. Stades tijd maakt in zo'n geval (lees: extra uren werkt) omdat hij het onacceptabel vindt als ze met die pijn moeten door lopen.Dr Göring werkt ook veel en lang en hard maar je zal ook moeten rusten om dat te kunnen blijen doen. Ik denk dat artsen een inschatting maken hoe vervelend/pijnlijk iets is om dan te bepalen of het bloedspoed heeft of niet.
Parelridder schreef:Jemig wat heeft ze er lang mee moeten door lopen! Ter info voor anderen, ik weet dat bijv. dr. Stades tijd maakt in zo'n geval (lees: extra uren werkt) omdat hij het onacceptabel vindt als ze met die pijn moeten door lopen.Ook dat heeft zijn grens he, je kan nou eenmaal niet 36 uur werken in een dag van 24 uur...
MarijeEnBoomer schreef:Dr Göring werkt ook veel en lang en hard maar je zal ook moeten rusten om dat te kunnen blijen doen. Ik denk dat artsen een inschatting maken hoe vervelend/pijnlijk iets is om dan te bepalen of het bloedspoed heeft of niet.