Moderator: Lizzy
hannabelgje schreef:Ik zou inderdaad wel graag willen weten waar die hoge leverwaardes vandaan komen. Normaal wordt er dan ook gespoeld via infuus om de waardes zo vlug mogelijk naar beneden te krijgen.Die heb ik hem dus nooit meer gegeven ivm produkt van kip zijn.
Witvis past ook goed in een leverdieet. Mag hij ook geen eieren? Die passen er dacht ik ook goed in.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Kaio schreef:Die heb ik hem dus nooit meer gegeven ivm produkt van kip zijn.Bij Appie hebben ze ook kwartel eitjes.
pluk schreef:Bij Appie hebben ze ook kwartel eitjes.En hoeveel zou een groot bakbeest ervan nodig hebben?
Kaio schreef:En hoeveel zou een groot bakbeest ervan nodig hebben?Dat wordt wel een dure hobby dan![]()
Nouja goed, laten we het zo zeggen moet natuurlijk ook financieel kijken hoe of wat, vlgs mij zijn deze eieren erg klein? Maar weet nog niet hoeveel hij nodig zou moeten hebbe.
Daarnaast is AH wel een beetje uit de buurt. Het kan wel als het moet natuurlijk.
pluk schreef:Dat wordt wel een dure hobby danWeet niet, ze hadden wel loslopende emoe's daar in dat dierpark in Gangelt![]()
![]()
zit er geen struisvogelfarm bij je in de buurt?
Kaio schreef:Weet niet, ze hadden wel loslopende emoe's daar in dat dierpark in GangeltEenden- en ganzeneieren zijn misschien een optie. Begreep ik nou goed dat je in Duitsland woont? Hier verkopen ze 'Gänzeeier' met verzending door heel Duitsland. Verzending is niet bepaald goedkoop, maar misschien woon je er niet gek ver vandaan en is het een optie om daar inkopen te doen.