- wo 14 sep 2016, 11:15
Zijn we weer! Joep knapt echt echt echt heel hard op. Heel bizar. De dierenarts van vannacht was er ook echt die stond er ook echt naar te kijken.
Juist omdat het dus gewoon weer over gaat, dacht hij toch aan paddenstoelen of drugs. Dat raakt immers uitgewerkt, en dat lijkt nu ook zo te zijn.
Er is bloedgeprikt, alles was precies in het midden van de waarden. Pupil reflexen goed. Poot reflexen goed. Hij was nog wel wat wankelig en slap, maar ze dachten toch echt dat dat kwam doordat hij zo beroerd was, niet als symptoom van iets.
Opname ook nog even besproken ivm infuus, maar omdat hij al zo veel beter was, en wel wil drinken (en snoepen) mocht hij naar huis. Net een bak geitenmelk met water gegeven, nog een paar keer doen.
Volgens mij is er weer een paar jaar van mijn leven af. Ik ben helemaal stuk. Slaapgebrek natuurlijk, maar ik krijg het gevoel van die slappe hond en de rust die hij had (je zou denken dat een hart op hol slaat ofzo, maar die klopte zo langzaam) in mijn armen even niet weg.
Nog maar een paar potjes bleren vandaag denk ik. En even kijken of ik wat werkafspraken kan verzetten want ik moet echt even slaap hebben voor ik weer in een auto stap.
Heb net nog eens goed gekeken waar ze gisteren geplast hebben, en de tuin geinspecteerd. Paddenstoelen zijn weg.
Druif kan het misschien ook nog wel zijn (heeft ie de 6 jaar hiervoor niks mee gedaan) en hop is directe familie van cannabis (het in het latijn ook zo) dus daar ga ik ook nog eens wat over uit zoeken.
Maar pfff ik denk in ieder geval niet meer elk moment dat hij dood gaat.