Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sella
sella schreef:Jullie hebben ook geen macademia noten in huis? Daar kunnen ze ook zo op reageren. Dat is van voorbij gaande aard.

Sterkte. Ik hoop dat hij snel opknapt.

Nog even, hij kan met het uitlaten niet ergens een heroïne hoop kunnen aanvreten?
Door eelke
Zijn we weer! Joep knapt echt echt echt heel hard op. Heel bizar. De dierenarts van vannacht was er ook echt die stond er ook echt naar te kijken.
Juist omdat het dus gewoon weer over gaat, dacht hij toch aan paddenstoelen of drugs. Dat raakt immers uitgewerkt, en dat lijkt nu ook zo te zijn.

Er is bloedgeprikt, alles was precies in het midden van de waarden. Pupil reflexen goed. Poot reflexen goed. Hij was nog wel wat wankelig en slap, maar ze dachten toch echt dat dat kwam doordat hij zo beroerd was, niet als symptoom van iets.

Opname ook nog even besproken ivm infuus, maar omdat hij al zo veel beter was, en wel wil drinken (en snoepen) mocht hij naar huis. Net een bak geitenmelk met water gegeven, nog een paar keer doen.

Volgens mij is er weer een paar jaar van mijn leven af. Ik ben helemaal stuk. Slaapgebrek natuurlijk, maar ik krijg het gevoel van die slappe hond en de rust die hij had (je zou denken dat een hart op hol slaat ofzo, maar die klopte zo langzaam) in mijn armen even niet weg.

Nog maar een paar potjes bleren vandaag denk ik. En even kijken of ik wat werkafspraken kan verzetten want ik moet echt even slaap hebben voor ik weer in een auto stap.

Heb net nog eens goed gekeken waar ze gisteren geplast hebben, en de tuin geinspecteerd. Paddenstoelen zijn weg.
Druif kan het misschien ook nog wel zijn (heeft ie de 6 jaar hiervoor niks mee gedaan) en hop is directe familie van cannabis (het in het latijn ook zo) dus daar ga ik ook nog eens wat over uit zoeken.

Maar pfff ik denk in ieder geval niet meer elk moment dat hij dood gaat.
Als je hem zo ziet zou je echt denken dat hij aan de vetranquil heeft gezeten. Eten ze ook geen drollen van elkaar of heeft Gijs zijn pillen vetranquil gezellig uitgekost voor Joep?
In elk geval een opluchting dat hij opknapt. Toen ik in mijn slapeloze nacht jouw bericht las dacht ik echt dat het niet goed ging komen. Pfffff

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
hannabelgje schreef:Als je hem zo ziet zou je echt denken dat hij aan de vetranquil heeft gezeten. Eten ze ook geen drollen van elkaar of heeft Gijs zijn pillen vetranquil gezellig uitgekost voor Joep?
In elk geval een opluchting dat hij opknapt. Toen ik in mijn slapeloze nacht jouw bericht las dacht ik echt dat het niet goed ging komen. Pfffff

Sorry :( maar ja dat dacht ik ook.

Nee dat kan echt bijna niet. Of hij moet er allergisch voor zijn en er echt niet tegen kunnen. Gijs heeft gisteren sochtends een halve en savonds een halve tablet gehad. Als ik de aanbevolen hoeveelheid voor Gijs zijn gewicht aan zou houden, zou hij er 12 op een dag mogen. Joep dan dus 6. Dan verwacht ik niet dat een halve zo'n reactie geeft...

Maar ik snap je gedachte. Gijs heeft nl van zo'n halve ook al een beetje van die lodderige drugs ogen. Vandaar dat ik daar gisteren ook meteen aan dacht.

Maar zoiets kan het dus wel geweest zijn en buiten gelegen hebben natuurlijk...
Kelere, ik lees dit nu pas, wat een schrik :o :o :o :o

Ach gossie, arme Joep :'( . Ik ben blij te lezen dat het weer wat beter met hem gaat maar hij kijkt nog wel lodderig ja. Is het een notoire poep-eter? Als die poep van een drugsverslaafde heeft gegeten kan ie daar ook helemaal van de wereld van raken, het is daarom dat ik het vraag.

Veel sterkte met je ventje, ik blijf hier duimen :-*
Hij heeft nog nooit poep gegeten dat ik gezien heb. Ja, paardenpoep wel eens. Verder is hij er niet zo happig op. De kattenpoep in de voortuin bv ook niet.

Plekje waar ze geplast hebben is ook niet echt een plek om je drugs hoop te leggen eigenlijk. Op de hoek van de straat, op een kruispunt, heel open, en het staat vol met prikkende rozenbottels.
Maar goed, je kan maar goed van het padje zijn natuurlijk.

Alles kan. We hebben het niet gezien. En omdat we denken dat ie iets opgegeten heeft, is het ook weg natuurlijk. Heb niks geks meer kunnen zien daar, of op de stoep er naar toe.

Ik vrees dat we het nooit echt gaan weten. En toch zit ik te wachten op het moment dat er ineens een belletje gaat rinkelen en ik denk, heeee dat was het!

De duimen zijn heel welkom! Gelukkig wijzen alle checks niet op schade oid. Maar hij heeft echt nog wel ff te gaan voor hij weer de oude is.
eelke schreef:
Sorry :( maar ja dat dacht ik ook.

Nee dat kan echt bijna niet. Of hij moet er allergisch voor zijn en er echt niet tegen kunnen. Gijs heeft gisteren sochtends een halve en savonds een halve tablet gehad. Als ik de aanbevolen hoeveelheid voor Gijs zijn gewicht aan zou houden, zou hij er 12 op een dag mogen. Joep dan dus 6. Dan verwacht ik niet dat een halve zo'n reactie geeft...

Maar ik snap je gedachte. Gijs heeft nl van zo'n halve ook al een beetje van die lodderige drugs ogen. Vandaar dat ik daar gisteren ook meteen aan dacht.

Maar zoiets kan het dus wel geweest zijn en buiten gelegen hebben natuurlijk...
Sorry is niet nodig hoor. Ik sliep toch al niet. Afbeelding Ik vond het gewoon enorm erg voor jullie. Dus blij dat hij opknapt. Dikke knuffel voor Joepie, Gijs en jullie.

eelke schreef:Hij heeft nog nooit poep gegeten dat ik gezien heb. Ja, paardenpoep wel eens. Verder is hij er niet zo happig op. De kattenpoep in de voortuin bv ook niet.

Plekje waar ze geplast hebben is ook niet echt een plek om je drugs hoop te leggen eigenlijk. Op de hoek van de straat, op een kruispunt, heel open, en het staat vol met prikkende rozenbottels.
Maar goed, je kan maar goed van het padje zijn natuurlijk.

Alles kan. We hebben het niet gezien. En omdat we denken dat ie iets opgegeten heeft, is het ook weg natuurlijk. Heb niks geks meer kunnen zien daar, of op de stoep er naar toe.

Ik vrees dat we het nooit echt gaan weten. En toch zit ik te wachten op het moment dat er ineens een belletje gaat rinkelen en ik denk, heeee dat was het!

De duimen zijn heel welkom! Gelukkig wijzen alle checks niet op schade oid. Maar hij heeft echt nog wel ff te gaan voor hij weer de oude is.
Niemand hoeft iets verstopt te hebben, er kan ook gewoon een pilletje ofzo uit iemand zijn zak gevallen zijn. Gelukkig gaat het al veel beter, ik duim dat hij snel weer helemaal de oude is.
Angelique schreef:Pfiew, fijn dat het beter gaat :-* Ga nu maar even lekker tukken. Dat beeld zal je nog wel even bijblijven, dat moet slijten :-\
Brrr nou. Ik voel het nog in mijn armen, dat slappe. En dan die kop zo laveloos op schoot. Moet inderdaad ff slijten.
frodo quin schreef:
Niemand hoeft iets verstopt te hebben, er kan ook gewoon een pilletje ofzo uit iemand zijn zak gevallen zijn. Gelukkig gaat het al veel beter, ik duim dat hij snel weer helemaal de oude is.
Ja inderdaad, maar dit ging over een hoop drugs-poep. Pilletje kan zeker. Al zijn die meestal peppend en ik weet niet zo goed wat de symptomen zijn als je daar een overdosis van krijgt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door