Even een update en een vraagje.
Inmiddels zijn we verhuist. Vóór de vloer gelegd werd heb ik in het nieuwe huis goed gezogen en de randen vloer-muur ingesprayed met neemboomolie.
I.v.m. een vakantie waar ik geen KVV kan geven, heeft hij weer de hypo-allergene brokken gehad. Aansluitend de verhuizing (en een lege vriezer), dus nog eventjes op de brokjes laten staan. Hij heeft nog geen 3 weken brok gehad. Maarrrr..... géén jeuk!!!
Weer vlees gekocht, lam, eend en geit. Dat bleef goed gaan. Hij krijgt die poeder erbij om tekorten aan te vullen. Aanvankelijk vergat ik die nog wel eens door alle drukte. Maar toen ik die consequent ging geven, kreeg Bandit weer meer jeuk.
Ik herinnerde mij dat Nelson er allergiesch op reageert, dus gestopt met de poeder. Af-en-toe krabt Bandit nog.
Nou heb ik hertenvlees ("KVV") gekocht, wat ik als 4e diersoort wil introduceren. Maar daar zit geen bot en orgaan bij.
In de diepvries heb ik nog lamshart, dat doe ik er bij, maar wat zou ik kunnen kopen om het 'bot-tekort' op te vangen?
Bij elke maaltijd een klein visje, kan eigenlijk ook niet.
Ik ben met het Barf niet zo bekend.

Ik kwam lamsnek en -strot tegen, maar daar mag je geloof ik niet teveel van geven?
Weet er iemand misschien een merk KVV dat enkelvoudige geit en -lam heeft zonder pens?
Ik had een merk, maar daar zaten opeens erg rare rollen bij (ontdooide als patee, stukjes blauw plastic en zelfs premix!?), dus ik zoek een andere, maar heb er nog geen gevonden zonder pens. Dat laatste vind ik wel belangrijk omdat Bandit ook niet tegen granen kan.
Ik hoop dat jullie me weer een keertje kunnen helpen.