Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3156696
Bedankt Marloes....het kan dus geen kwaad om op zo'n verse wond al iets te smeren. Naast honingzalf heb ik ook calendulacreme en emulsie en ook babyolie. Genoeg om te smeren dus.

Pfff ik zou willen dat het maandag is, krijg er geen eten meer in. Ben zelfs blikvoer gaan halen maar ook dat wil ze niet :-\
#3156891
zurca schreef: Bedankt Angelique...

Oke interressant...maar als ze de milt eerst "legen", zouden ze dan nog onderzoek kunnen doen op/met dat ding om te achterhalen wat er mis is met de milt?
Ja ze doen dan nog wel onderzoek.
Sterkte maandag en ook nu, Niet willen eten geeft veel zorgen. Duimen draaien voor een goed herstel.
#3156944
zurca schreef: Bedankt Marloes....het kan dus geen kwaad om op zo'n verse wond al iets te smeren. Naast honingzalf heb ik ook calendulacreme en emulsie en ook babyolie. Genoeg om te smeren dus.

Pfff ik zou willen dat het maandag is, krijg er geen eten meer in. Ben zelfs blikvoer gaan halen maar ook dat wil ze niet :-\
Wel even met je da overleggen, want het gaat er vooral om dat de hechtingen ertegen bestand zijn.

Niet eten is rot. Arme meid.
#3156997
zurca schreef: Ik heb honingzalf in huis. Wanneer kan je operatiewonden gaan insmeren? Als de hechtingen er uit zijn of al eerder?
Ik wil vragen of ze medical pet shirts verkopen bij de DA. Zoniet bestel ik die maandag ergens waar ik het de volgende dag in huis heb. Tot die tijd is er vast wel iets te maken met een oud shirt ofzo.
Als je mesitranzalf in huis hebt, kun je dat meteen erop doen. Andere honingzalf heb ik geen ervaring mee.
#3157107
Ik overleg morgen even wat en wanneer er op de wond gesmeerd kan worden.
Heb inderdaad mesitranzalf in huis en vetramil.

Pffff zou willen dat het al morgenavond deze tijd is.

Het is echt zo frustrerend dat ze niets wil eten. Ik heb er vandaag 2 boterhamen met smeerworst in gekregen en een mootje zalm :-[ Al het andere weigert ze te eten. Dit weekend was eigenlijk net te lang. Tot afgelopen woensdag kreeg ik er nog eten in. Had die bloeduistlag er nou gewoon eerder geweest :-X
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door