nova schreef: Is temgesic niet verwant aan morfine?Ja Nova Temgesic is een zwaar middel, en gelukkig is het nu nog zelden dat we het moeten geven, maar ook wij zijn van mening dat onze oudje van ruim 14 in reserve tijd leeft, en vinden dat een pijn vrij restje van zijn leven boven gaat t.o.v. risico's die hij kan lopen tov zijn organen, en nee ik wil niet dat ik ineens een hond aantref die een maagbloeding/nierbloeding oid heeft, maar het is idd kiezen tussen 2 kwaden, en dan is pijnvrij het belangrijkst.
Ja , nieren is aan de orde geweest, maar om eerlijk te zijn: ik heb liever dat ze nog 3 maanden pijnvrij is en kan genieten voordat ze moet gaan, dan 6 maanden pijn hebben en dan moeten gaan vanwege de pijnklachten. Senta is 12,5 ik weet dat ze speelt in de verlenging. Voor een jonge hond zou ik deze pijnstilling dan ook niet willen .
Verder heb ik echt al het nodige geprobeerd, maar het bleek toch allemaal niet effectief genoeg![]()
Verleden week had hij zich waarschijnlijk verstapt(ben er niet bij geweest), en liep hij mank, had duidelijk pijn, dus de temgesic gegeven, ik hoop dat zijn dromen fijn waren want idd hij slaapt dan veel meer.
Ik hoop dat je de pijn voor senta goed onder controle kan krijgen, en je ook nog een fijne tijd met haar mag meemaken.