Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door jeanne
En de rest van je familie, ooms tante's neven of nichten, weten die ervan? Die kunnen toch OOK hun bek open trekken! >:(
Sorry voor mijn taalgebruik, maar ik word hier een beetje kriegel van :-\
Arm beestje :'(
Door Jolly
het is het beesie van je vriends ouders, als ik het goed begrijp??
Ik zal even een heel hartig woordje met hem wisselen, dat hij de volgend keer echt zijn neus kwijt is, of erger, als het zo door gaat. en dat hij dan ff met zijn ouders moet bekvechten, want als ik dit zo lees. Gaat het binnenkort heel erg fout en dan heeft die hond het gedaan. Dan moeten ze alsnog naar de Da, en misschien zijn ze dan wel zo bang geworden voor haar, dat ze de dierenambulance of ander mensen bellen dievervolgens het beesie moetn meenemen met alle gevolgen vandien.

Ik heb voor die mensen totaal geen god woord over, dus ik laat het hierbij.

meid, jou treft geen blaam, jij doet je uiterste best, maar er zijn nou eenmaal koppige ezels als mensen op deze wereld. >:(
Door Helen
jeanne schreef: En de rest van je familie, ooms tante's neven of nichten, weten die ervan? Die kunnen toch OOK hun bek open trekken! >:(
Sorry voor mijn taalgebruik, maar ik word hier een beetje kriegel van :-\
Arm beestje :'(
Die interesseren zich daar niet voor. Zij gaan daar allemaal zo om met honden. Een nichtje heeft haar hond weggedaan toen ze zwanger werd. Een oom heeft een hond naar het asiel gebracht en enkele dagen later weer teruggehaald omdat het toch wel zielig was. Dat is allemaal normaal. De leus is het zijn maar honden hoor.
Daar verander ik niets aan. Ik ben juist zo raar dat ik mijn hond zo vertroetel.....

groetjes Helen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door