Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ine
margreet schreef: He Jol geweldig dat de da zo'n fijne vent is en je het volste vertrouwen in hem hebt.
We zullen volgende week zeker aan Pimmetje denken hoor,geef hem maar een knuffel van ons en van zijn broertje uiteraard. :-*
Als ik eerlijk moet zijn, Margreet, geloof ik niet, dat Bram een knuffel kan geven, die knalt er gewoon bovenop en bijt Pim in z'n oor. :-\ :-X :P ;D ;D ;D
Door Jolly
:-*.

Het is idd wel heel erg fijn dat hij hetzelf kan doen, dat scheelt ons(lees mij) weer stressen
Door Charlie Angel
Jolly schreef: :-*.

Het is idd wel heel erg fijn dat hij hetzelf kan doen, dat scheelt ons(lees mij) weer stressen
Ik zal aan jullie denken volgende week. ;)
Alvast succes, maar door jullie goede zorgen zal het vast helemaal goed komen.
Door Jolly
ine schreef: Als ik eerlijk moet zijn, Margreet, geloof ik niet, dat Bram een knuffel kan geven, die knalt er gewoon bovenop en bijt Pim in z'n oor. :-\ :-X :P ;D ;D ;D
ach dat heet broederliefde ;D
Door margreet
ine schreef: Als ik eerlijk moet zijn, Margreet, geloof ik niet, dat Bram een knuffel kan geven, die knalt er gewoon bovenop en bijt Pim in z'n oor. :-\ :-X :P ;D ;D ;D
Hij kan ook heel lief zijn hoor :(
Door Helen
Succes met je puppendup Jol!! Fijn dat het weer helemaal goed gaat komen met zijn oog!!
Door Ivonne
nou dat klinkt allemaal goed; is wel even vervelend als hij dadelijk echt onder het mes gaat maar de vooruitzichten klinken goed !
Door Jolly
ja, het gaat wel goed komen, wat ikzelf het vervelendste vind is dat Pim dus Nuchter moet blijven en dus 's ochtends en 's middags niet mag eten, hij moet er om 13:30 zijn dus zeg dat hij rond 14:00 geholpen wordt. 's avonds mag hij maar een klein beetje omdat ze anders wel eens misselijk van de narcose kunnen worden/zijn.

Op zich snap ik dat wel, maar is het niet erg voor een pup in de groei als hij dus, zeg maar even voor het gemak, een dag niet eet? Of kan ik hem de avond ervoor iets meer geven, zodat hij de ochtend en de middag niet in gaat met een honger gevoel?
Of ben ik nou heel erg dom bezig :-\ :-[
Eigenlijk wil ik Chasey dan ook laten vasten, maar die gaat gegarandeerd dan zijn eigen kostje bij elkaar eten aan kippenvoer en brokjes van de dames J&S op het bedrijf. De brokjes kunnen we weg zetten, maar het kippenvoer(eigenlijk meer deel stof) komt uit de grote silo's.
Door Jolly
oke, het zijn er 2 he, maaltijden dan, die hij overslaat ( hij is nog maar 4,5 maand) dan heeft hij gewoon ff pech en zal dus pas 's avonds weer een beetje krijgen.
Door Ine
Jol, vraag het Tannetje gewoon even.
Mijn idee? De dag ervoor normaal voeren en de dag van de operatie niets geven.
Pim kan er echt wel tegen om een dag niets te krijgen hoor! ;)
En na de operatie zul je ook niet te snel moeten geven, maar dat zullen ze je wel vertellen. ;)
Niet te druk maken erover, doet Pim ook niet! ;) ;D
(wij wel, snap ik ook best! :-*)
Door Jolly
oww oke, dan heeft meneer pech met zijn klaagzang om eten.
Is het eigenlijk heel erg verkeerd om nu al over te gaan op 2 keer op een dag :-[, heel soms vergeten we de tussen de middagmaaltijd te geven, en krijgt hij dus 's avonds wat meer.
Door Jolly
Lupa schreef: lupa heeft in het begin zeer slecht gegeten, te wilde geen brokken ??? ::) ;D dus ze heeft vaker wel eens 2 maltijden overgeslagen
Pim vreet juist alles, van kippenvoer tot brokjes totaan steentjes, schelpjes takjes, konijnenkeutels, hij probeert zelfs het konijnen voer te jatten van Yinyara, (hij heeft dus echt niets geleerd van de mepaanval van haar)
ook alle soorten groeten en fruit gaat erin, lekker makkelijk hoor zo'n 2de stofzuiger.
Laatst gewijzigd door Jolly op di 05 jul 2005, 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ine
Jol, als jij denkt, dat hij het goed doet op 2x voeren, mag je dat van mij doen hoor!
Al die dingen zijn richtlijnen, geen vaste regels. ;)
Door Ine
Lupa schreef: ja, je hebt een echt labrador ;D
Had jij enige twijfels hierover? ;) ;D ;D
Door Jolly
;D, joh ik heb nu een stofzuiger (tjees) en een kruimeldief (Pim).
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door