Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2487382
ja ik ken dat gevoel ik vind het ook doodeng
bij mijn hond was alleen een bobbeltje te voelen als ze loops en
schijnzwanger was daarna trok het steeds weer weg!!! gelukkig
maar nu is het er nog steeds het word wel minder maar ik ben er ook niet gerust op
vandaar dat ik haar nu ook laat steriliseren en het bobbeltje laat weg halen voor dat het kwaad aardig zou kunnen
worden/ zijn (mijn grootste angst)
als het goed aardig is dan laat ik denk ik niet alles weg halen ( haar hele melk lijsten)
dan wacht ik denk ik tot er misschien weer een bobbeltje komt heb het er nog wel met de dierenarts over hoe en wat
ik wens jou en je vader heeeel veel sterkte en veel beterschap voor jullie hondje
groetjes guus
#2487397
mijn paps moet haar hele melk lijsten weg laten halen , omdat ze bij iedere tepel tumoren heeft de oksels zijn het grootst en hoe verder na de achter het gaat , hoe kleiner ze worden
dit was bij liza indd ook , als ze loops werd dat zette het op , en erna zakte het af
dus mijn pap dacht , dat zijn haar klieren , maar nu gingen ze niet meer weg , en zijn ze erg groot geworden
dit is nu de tweede loopsheid waarbij we de knobbels voelde
inmiddels is in de oksel geef knobbel meer , maar een echte schijf
ik voelde net aan de rechter kant wat de doctor zei , weg halen uit voorzorg , maar daar zitten ers ook al , wel maar heel erg klein , maar er zitten zeg maar al kogeltjes bij de tepels , die je gewoon kunt pakken en bewegen
weet niet hoe ik het moet uit leggen

we gaan gewoon van het beste uit , heb ik ook tegen mijn pap gezegd , we moeten nu geen negatief gevoel gaan creëren dan maken we ons zelf gek en liza ook , een hond voelt immers meer aan als wij soms denken. 
Laatst gewijzigd door tycolaika op do 18 okt 2012, 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
#2490196
we zijn er weer
operatie is goed verlopen!
ze ligt thuis lekker op een deken , en onder de deken , aangezien ze was aant rillen
nu goed uit slapen en hopen op een goed herstel
de melk lijsten hebben ze goed kunnen verwijderen
jeetje mina wat een rits  :(
ze hebben de knobbel/lympfklier nu naar het lab gestuurd
want ze vond het een erg vreemde struktuur
en wist niet of dit goed of kwaad aardig was
het was een beste knobbel
hij was zoals het liet zien . maar liefst zo`n 5 cm
ik heb er een foto van gemaakt omdat ze me het potje in de handen had gegeven
binnen een dag of tien krijgen we hier de uitslag van
mocht het kwaad aardig wezen , vind ze het niet moeite waard om haar nog zo een zware operatie te laten ondergaan
en moeten we het nemen zoals de dagen het brengen aangezien ze dan lymfklier kanker heeft en ze natuurlijk niet kan zeggen hoe verre dit is uitgezaaid  :'(
mocht het goed aardig wezen dan krijgt ze de andere kant ook uit genomen.
mijn vader ging me bijna van het stokje af
hij heeft eigenlijk niets meer mee gekregen en wou maar 1 ding , naar zijn meisje
ik hoop met heel mijn hart dat het goed aardig is.
maar mijn gevoel zegt iets heel anders en meestal als je gevoel iets anders zegt , is het vaak ook zo
mijn vader voelt zich heel schuldig nu , ik heb haar tekort gedaan zegt die. omdat hij haar niet heeft laten steriliseren
en de doctor hier de schuld aan geeft.
we wachten het af ! ik hoop dat de 10 dagen snel om wezen , en we zekerheid hebben.
mocht het zo wezen , gaan we heel hard genieten van de dagen die ze wel nog bij ons mag wezen !! dit is zoo moeilijk  :'( :'( :'(



dit is de lymfklier

Afbeelding
Laatst gewijzigd door tycolaika op ma 22 okt 2012, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door