Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
EvitaP schreef: Wil je daar wat meer over vertellen?
Wat is het precies, wat doet het, wanneer te gebruiken enzo.
Ik gebruik het wanneer mijn honden (of ik zelf) diarree hebben of moeten overgeven, door iets geks dat ze gegeten hebben of bij virusjes. Het stopt de diarree niet maar zet het lichaam aan tot genezing.

Dit zit erin en dit zijn de toepassingen:
Samenstelling:
Per tablet: Okoubaka aubrevillei D3 50 mg, Arsenicum album D12 25 mg, Carbo vegetabilis D6 25 mg, Croton tiglium D6 25 mg, Veratrum album D12 25 mg, tabletmassa ad 250 mg.

Toepassing:
Okugest tabletten is een homeopathisch geneesmiddel, dat wordt toegepast bij misselijkheid, diarree, opgeblazen gevoel en ter verbetering van de spijsvertering. Diarree en misselijkheid kunnen optreden bij spijsverteringsstoornissen ten gevolge van virale- en bacteriële infecties of verkeerde voeding. Met diarree verliest u veel vocht. Het is daarom belangrijk om extra te drinken.
Kenmerkend voor de klachten bij het homeopathische geneesmiddelbeeld van de bestanddelen van Okugest tabletten zijn misselijkheid, diarree, een opgeblazen gevoel en winderigheid.

Barfplaats wordt gesponsord door