Moderator: Lizzy
Miranda en Pepper schreef: Absoluut, maar wilde het niet meteen zo neerzetten, zovanHier Anouk, zij loopt tijdens het spelen (stress?) naar de waterbak, drinkt overdreven en laat de helft al lopend uit dr bek lopen en speelt verder... (oversprong gedrag?)
owja het zusje heeft het ook, maar klopt Lizzy..
Zodra er een andere hond in de buurt is, of als er een kind komt spelen
krijgt ze wat minder aandacht en gaat drinken, totdat iedere keer haar waterbak
leeg is, niet normaal. Zodra hond\kind weg is, verdwijnt het drinken ook automatisch.
Dus ik denk aandacht...
Maar goed, je weet het niet zeker en succes met pisje opvangen, ook hier is
als je maar naar haar wijst, blokkeert de hele handel![]()
henneke schreef: ik zou haar na laten kijken Lizzy , als het nou pas was begonnen nadat Biscuit erbij was gekomen dan had je het nog wel even kunnen aankijken denk ik maar ze begon ervoor al dus Psychisch door de intrede van Biscuit kan je schrappenVergis je niet dat de heenreis jullie (positieve) spanning toch van invloed kan zijn, soms weet je niet wat de trigger kan zijn geweest![]()
Lizzy schreef: Helaas, het blijkt wel degelijk lichamelijk te zijnZag net pas dat het topic 20blz is zal eerst verder lezen maar wel veel sterkte gewenst![]()
![]()
![]()
De kreatinine is verhoogt, die is 142 terwijl die tussen de 65 - 139 hoort te zijn.
Eiwit is verhoogt, 75 g/L, terwijl die tussen de 47 - 69 hoort te zijn.
Ureum is ernstig verhoogt, 19.1 terwijl die tussen de 2.3 - 9.1 hoort te zijn.
Soortgelijk gewicht van de urine is niet goed, 1.010.
Er zat een spoor bloed in de urine.
Onze DA sluit (acuut) nier-falen niet uit. Oorzaak: nog onbekend. Ze heeft pro-actief AB gekregen en Benakor (voor de nierdoorbloeding). Donderdag moet ik naar Warmerdam voor een echo van de nieren.
Ik ben bang dat ik niet onder woorden kan brengen hoe ik me voel...............
Godzijdank was Dorothea hier vandaag. OK, ik heb haar kraamvisite dag volledig verziekt, maar ik zou niet weten wat ik zonder haar had moeten doen![]()
![]()
.
Lizzy schreef: Helaas, vanmorgen waren de waardes (UREA en CREA) nog steeds niet in orde en heeft Linga weer aan het infuus gelegen. Met alle bewondering en respect voor Dorothea, die vandaag dus een vrije dag hadWat voor kleding kan je met een Dalmaat het beste aan? Donker? neuhh, licht? ook neuhh..... Heb ik toch een probleem morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen naar Heiloo (kun je toch nog zustertje spelen Edith) om opnieuw bloed te testen.
Fido schreef: Wat voor kleding kan je met een Dalmaat het beste aan? Donker? neuhh, licht? ook neuhh..... Heb ik toch een probleem morgengespikkeld natuurlijk muts![]()
Fido schreef: Wat voor kleding kan je met een Dalmaat het beste aan? Donker? neuhh, licht? ook neuhh..... Heb ik toch een probleem morgenO Edith ze is zo lief die Linga![]()