Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Erna
Toen Fleur een soortgelijk probleem had een paar jaar geleden is ze 3 dagen lang gespoeld. Daarna gingen haar eigen nieren weer werken. Achteraf viel dat ontzettend mee, niet als je er middenin zit want dan is iedere dag er 1 teveel. Maar hopelijk is een paar dagen ook genoeg voor Ling.
Door Lizzy
Fido schreef: Graag gedaan! en Erwin vind het altijd leuk om met een collega te sparren  ;)
Het ziet ernaar uit dat Linga zondag niet gespoeld hoeft te worden en dat vind ik dan wel een beetje jammer  :P  ;), had Dorothea doktertje mogen spelen en ik zustertje (en als zuster voor de diertjes ben ik heel erg lief  :angel:)
Mocht dokter Dorothea zich nog bedenken morgen, dan rijden we met plezier naar Heiloo hoor, zondag. Dan kunnen wij jou zustertje zien spelen  :)!

Pfft, laten we hopen dat we nu de goede kant op gaan.......... Dat we het ergste achter de rug hebben....... En er geen blijvende schade is......

En Hen, jij zag het, ik zag het, dat Dorothea's liefde voor Plinga toesloeg. Mooi he! Mijn meisje heeft nu twee bescherm-tantes :-* :-* :-* :-* :-*
Door henneke
Lizzy schreef: Mocht dokter Dorothea zich nog bedenken morgen, dan rijden we met plezier naar Heiloo hoor, zondag. Dan kunnen wij jou zustertje zien spelen  :)!

Pfft, laten we hopen dat we nu de goede kant op gaan.......... Dat we het ergste achter de rug hebben....... En er geen blijvende schade is......

En Hen, jij zag het, ik zag het, dat Dorothea's liefde voor Plinga toesloeg. Mooi he! Mijn meisje heeft nu twee bescherm-tantes :-* :-* :-* :-* :-*
die heeft het teuteke ook wel nodig op het moment zeg  :o
Door Sher
Lizzy schreef: Mocht dokter Dorothea zich nog bedenken morgen, dan rijden we met plezier naar Heiloo hoor, zondag. Dan kunnen wij jou zustertje zien spelen  :)!

Ik lees de hele tijd mee en blijf stug door duimen. Gelukkig klinkt het alsof inderdaad het ergste achter de rug kan zijn.  :-*
Wat goed, ik lees positieve verhalen!! Erg fijn en ook ik blijf duimen voor een goede afloop zonder blijvende schade, proberen jullie intussen ook te genieten van het mooie weer met al jullie stippels om je heen? Een beetje ontspanning (voor zover dat lukt) in deze spannende tijden kan geen kwaad... ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door