Natuurlijk duimen we door voor jullie! :-*
Dorothea, Edith, Erwin en alle andere mensen die achter de schermen volop meehelpen en -denken om dit opgelost te krijgen, jullie zijn KANJERS!!
Moderator: Lizzy
Fido schreef: Graag gedaan! en Erwin vind het altijd leuk om met een collega te sparren ;)Mocht dokter Dorothea zich nog bedenken morgen, dan rijden we met plezier naar Heiloo hoor, zondag. Dan kunnen wij jou zustertje zien spelen
Het ziet ernaar uit dat Linga zondag niet gespoeld hoeft te worden en dat vind ik dan wel een beetje jammer :P ;), had Dorothea doktertje mogen spelen en ik zustertje (en als zuster voor de diertjes ben ik heel erg lief)
Lizzy schreef: Mocht dokter Dorothea zich nog bedenken morgen, dan rijden we met plezier naar Heiloo hoor, zondag. Dan kunnen wij jou zustertje zien spelendie heeft het teuteke ook wel nodig op het moment zeg!
Pfft, laten we hopen dat we nu de goede kant op gaan.......... Dat we het ergste achter de rug hebben....... En er geen blijvende schade is......
En Hen, jij zag het, ik zag het, dat Dorothea's liefde voor Plinga toesloeg. Mooi he! Mijn meisje heeft nu twee bescherm-tantes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lizzy schreef: Mocht dokter Dorothea zich nog bedenken morgen, dan rijden we met plezier naar Heiloo hoor, zondag. Dan kunnen wij jou zustertje zien spelenIk lees de hele tijd mee en blijf stug door duimen. Gelukkig klinkt het alsof inderdaad het ergste achter de rug kan zijn. :-*!
Pfft, laten we hopen dat we nu de goede kant op gaan.......... Dat we het ergste achter de rug hebben....... En er geen blijvende schade is......
En Hen, jij zag het, ik zag het, dat Dorothea's liefde voor Plinga toesloeg. Mooi he! Mijn meisje heeft nu twee bescherm-tantes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()