Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Rovanna schreef: Lief dat jullie allemaal zo meeleven!
Ben net terug. Tja, er zit niets anders op dan die bult eraf te halen. Hij kan gewoon niet blijven zitten. Volgende week vrijdag gaat Annak onder het mes. De bult zit wel vast en dat maakt het lastiger om alles weg te krijgen maar wat moet je dan?
Ineens bekruipt mij het vreselijke onbehaaglijke gevoel dat ie misschien niet meer wakker wordt...... bah. klotezooi >:(
oh gut, wat naar nou, ik kan mij indenken dat jij van alles erbij gaat verzinnen, maar bij de hersenspinsels moet je ook niet vergeten dat het een stoere, taaie kerel is die niet van een zuchtje wind omvalt.
STerkte ermee  :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug:
Rovanna schreef:
Weet ik niet, heb ik ook niet gevraagd maar dat wil ik ook niet. Ben niet zo goed bij het zien van bloed :-[
Ik blijf er uiteraard wel bij tot ie helemaal slaapt.
Wat wij dan voorstellen is om in de praktijk, dus buiten de operatiekamer, te wachten. Nu hebben wij geen echte wachtkamer maar een grote tafel met boekies, water en bieden koffie/thee aan. Maakt eigenlijk niet zo uit  ;)
Het gaat erom dat het dan toch blijkt dat de eigenaar(en) heel blij zijn dat ze gebleven zijn. Regelmatig gebeurd het dan dat men toch voorzichtig om het hoekje wil komen kijken.

En als men niet wil kijken dan laten we af en toe ons snuit zien om verslag te geven hoe het gaat. Zodra de operatie klaar is wordt de eigenaar erbij geroepen.
We krijgen zo vaak te horen dat men dit enorm fijn vind. Op een of andere manier blijft de eigenaar heel erg "live" betrokken bij de operatie op zijn eigen manier  ;)

Maar doe waar JIJ je goed bij voelt! Het blijft een stukje overgeven aan de dierenarts op wat voor manier dan ook. Het liefst zou je het natuurlijk zelf willen doen maar dat gaat niet. En meid...., ik zal je verklappen áls je het wel zelf kan doen? Dan is het net zo'n dilemma  :-\ 

We gaan vrijdag heel hard duimen dat de operatie voorspoedig verloopt!  :)
We gaan er gewoon van uit dat de verwijdering van die bult helemaal volgens plan gaat verlopen! ;)
En dat Annak zonder bult.... dan weer gelijk mee naar huis gaat!
Ik weet dat het niet makkelijk is...maar probeer niet TEver vooruit te kijken.
Hang in there!
Fido schreef: Wat wij dan voorstellen is om in de praktijk, dus buiten de operatiekamer, te wachten. Nu hebben wij geen echte wachtkamer maar een grote tafel met boekies, water en bieden koffie/thee aan. Maakt eigenlijk niet zo uit  ;)
Het gaat erom dat het dan toch blijkt dat de eigenaar(en) heel blij zijn dat ze gebleven zijn. Regelmatig gebeurd het dan dat men toch voorzichtig om het hoekje wil komen kijken.

En als men niet wil kijken dan laten we af en toe ons snuit zien om verslag te geven hoe het gaat. Zodra de operatie klaar is wordt de eigenaar erbij geroepen.
We krijgen zo vaak te horen dat men dit enorm fijn vind. Op een of andere manier blijft de eigenaar heel erg "live" betrokken bij de operatie op zijn eigen manier  ;)

Maar doe waar JIJ je goed bij voelt! Het blijft een stukje overgeven aan de dierenarts op wat voor manier dan ook. Het liefst zou je het natuurlijk zelf willen doen maar dat gaat niet. En meid...., ik zal je verklappen áls je het wel zelf kan doen? Dan is het net zo'n dilemma  :-\ 

We gaan vrijdag heel hard duimen dat de operatie voorspoedig verloopt!  :)
ik kan dit helemaal beamen.
bij chasey stond ik er met m'n neus bovenop.

Moow, heel veel knuffels voor je grijze beer.
Ik denk dat het een goede beslissing is om de bult weg te halen. En misschien is het wel gewoon een ontsteking! (hetgeen me niet ondenkbaar lijkt). Ik denk in ieder geval aan je, duim heeeeeel hard voor jullie en steek een kaarsje (for good luck) aan vrijdag :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door