Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Femke schreef: je kan ook Traumeel geven Jol, of gaf je dat al? Dat helpt ook prima voor vochtresorptie
nee geef ik niet, tis op. (altijd als je het het hardste nodig hebt)
Maar na zondag heb ik weer, want heb besteld bij Tannetje en die neemt het mee naar de BBQ. ;D
oww K.U.T Het ging zo goed, maar we hebben druk weekend achter de rug en Chasey, pim en kids waren bij schoonouders.
Die hebben heel goed rustig gedaan met hem en goed opgelet op alles wat ik gezegd had.
Echter sinds vanochtend heeft hij een raar vleselijke uitstulping uit z'n wond/hechting en ik zit dus om 1 uur meteen bij de da zijn inloopspreekuur.

GVD , het ging zo goed.
Hopelijk niets ernstig :-X :-\ :-[
vanaalst schreef: he get , was da nou weer?
als ik het dalijk weet, dan hoor je het schat.
Ik weet het ook niet.

Verder hij is gewoon normaal in doen en laten hoor, maar het is zo raar gezicht.
voor de reu eigenaren onder ons, men weet wel eens dat een reu zit en dat er dan iets mannelijks toont.
Nou zo ziet het er ook uit.
Ik dacht dat dat het ook eerst was, maar met staan zag ik dat het bleef.
Joppe slaapt en de Buuf past op via babyfoon.
Fenna neem ik mee, we gaan nu.
Nou mensen duim maar weer heel hard.
Chasey moet blijven.
Het
"wormvormig aanhangsel" is wildvlees, maar iets te doorbloed wildvlees om even af te binden en weg te branden.

Dus als hij zo klaar is met wegwerken van spreekuur (het was me toch partij druk) dan ondergaat hij plaatselijke verdoving en zal de DA het wormvormig aanhangsel verwijderen.

Hoe het gekomen is, is nogal onbekend en ook niet meer van toepassing nu.
Het is gewoon zwaar s.h.i.t
Vooral omdat de rest van de wond echt super genezen was.

We gaan dus weer 10 dagen verder met de kap en omdat er flink aan gelikt is en misschien wel al langer zit dan vanochtend, zal er weer een ab kuurtje bij komen.

Heb nu gelukkig wel traumeel, dus die krijgt hij ook meteen erbij.

bah bah bah bah, ben er helemaal klaar mee en humeur is om op te schieten nu.
Laatst gewijzigd door Jolly op ma 22 jun 2009, 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
vanaalst schreef: he verdorie, houd het nou nooit eens op!
weer die rot kap op!
hoop dat je nu snel het lek boven heb!!!
spreeuwtje schreef: jeetje.. jakkes!!!
die rotkap krijg je ook t apezuur van!!
veel sterkte.. hoop dat t nu van een leie dakje gaat.
weet je, die kap vind ik niet eens het allerergste, maar gewoon het feit dat hij weer ab nodig heeft en dat het goed leek te gaan.
Ik ben nu meteen een stuk minder positief dat het binnenin wel goed zit. :-\.
Het is dat hij zo verschrikkelijk fit en vitaal is, anders had ik misschien nog wel eens wat anders overwogen.
MAAR DAT IS ECHT NOG NIET AAN DE ORDE NU.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door