Moderator: Lizzy
henneke schreef: Natasja ga nou eens met hem naar Erwin ( meneer Fido ) ik durf er bijna mijn hand voor in het vuur te steken dat je een stuk verder komt .Zullen we samen gaan??
henneke schreef: Natasja ga nou eens met hem naar Erwin ( meneer Fido ) ik durf er bijna mijn hand voor in het vuur te steken dat je een stuk verder komt .dat denk ik dus ook al de hele tijd.....
henneke schreef: Natasja ga nou eens met hem naar Erwin ( meneer Fido ) ik durf er bijna mijn hand voor in het vuur te steken dat je een stuk verder komt .
*Dorothea* schreef: dat denk ik dus ook al de hele tijd.....
*Natasja* schreef: Begrijp me goed hoor, ik ben natuurlijk harstikke blij dat er niets naars aan de hand is.Ja inderdaad, heel begrijpelijk
Maar ik had eigenlijk toch wel gehoopt dat er nu eindelijk eens iets uit zou komen, zodat we weten wat hij mankeert![]()
Nynke F schreef: opluchting en twijfel ? moeilijk hoorDie is naast DA ook ostheopaat. En zowel Bo van Henneke als Bruin van mij hebben heel erg veel baat gehad bij een behandeling door hem![]()
![]()
![]()
Wat doet mijnheer Fido/Erwin voor speciaals ??
- Judith - schreef: Die is naast DA ook ostheopaat. En zowel Bo van Henneke als Bruin van mij hebben heel erg veel baat gehad bij een behandeling door hemIk ga binnenkort ook een afspraak maken voor Indy. Hij heeft geen pijn, maar ergens zit er iets niet goed..
Nynke F schreef: opluchting en twijfel ? moeilijk hoorZou je wel willen weten hè? Hou ik lekker voor mijzelf![]()
![]()
![]()
Wat doet mijnheer Fido/Erwin voor speciaals ??