Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Ben net ff bij luup geweest om dr pootje te checken,gelukkig was alles ok en zat t verband er nog allemaal om ...ze was weer de vrolijke frans als altijd  :o en liep met dr staart hoog in de lucht vrolijk,haast stuiterend,voor me uit  :-\
ze maakt je wel in de war met dr gedrag hoor  :-\
Do gelijk ff op dr werk gebeld om dr gerust te stellen want weg moeten om te werken terwijl je weet dat je hond zo is,is ronduit k*t...nog een uurtje en dan is ze weer thuis om t zelf weer in de gaten te houden ...
Borke schreef: Fijn Pam dat je even bent gaan kijken, dat zal Do ook helpen om de dag door te komen en malle Lupa blijkt dan opeens die extra zorg eigenlijk niet nodig te hebben  ;)
ach,tis zo'n kleine moeite en ik kan me zó voorstellen dat je met kromme tenen zit als je niet weet hoe t thuis allemaal gaat  :-\ en ja, tis echt n mal besst die luup  :-X zo denk je....en dan is ze weer de vrolijke frans van t stel ....kan me voorstellen dat dit t er voor do en hans niet makkelijker op maakt..
Door Do
helaas toen ik thuis kwam was het verbandje wel af
de enthusiasme zal altijd blijven, het is niet voor niks een flatcoated
toevallig vond ik deze verhaal
http://www.asjemenou.net/onza/index.htm

dat is wat nu aan de hand is met Lupa
als de adrenaline hoog is dan is ze vrolijk, maar als alles normaal is dan merkje dat het niet goed is met de poot
foto's van de poot maak ik niet meer, het is te
Mooi verhaal van Onza  :'(

Tja die adrenaline... zichzelf oppeppen omdat ze zo blij is om jou weer te zien en eerder op de dag Pam.
Die hond is gewoon gek op lieve mensen en die heeft ze om zich heen  :-*
Do schreef: helaas toen ik thuis kwam was het verbandje wel af
de enthusiasme zal altijd blijven, het is niet voor niks een flatcoated
toevallig vond ik deze verhaal
http://www.asjemenou.net/onza/index.htm

dat is wat nu aan de hand is met Lupa
als de adrenaline hoog is dan is ze vrolijk, maar als alles normaal is dan merkje dat het niet goed is met de poot
foto's van de poot maak ik niet meer, het is te
ach meis, wat verdomde moeilijk is het toch..
ik wil je alle wijsheid van de wereld toewensen..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door