Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Het is nu echt over voor Bas. Je hebt zeker het beste voor hem gedaan, en het moeilijkste voor jezelf.
Ik zou willen dat het anders had kunnen zijn.
Het is zo ongelooflijk hoeveel mensen er met jullie hebben meegeleefd.
Te mooi voor woorden. Ik wens je heel veel kracht deze tijd Yvonne. Geen mooie bevrijdingsdag maar wel een echte!
Groetjes Liliane,Zita en Lotje.
dit was inderdaad "bevrijdingsdag". Bas vrij van het lijf dat hem voortdurend in de weg zat; hij was een jonge hond in een oud lijf.

Bas kon vanochtend eigenlijk helemaal niets meer... hij is snel ingeslapen en volgens mij was hij er zelf nu ook aan toe. Hij is een uurtje daarna opgehaald door het crematorium.

Iedere andere keuze dan deze was in mijn belang geweest en niet in zijn belang. Hoe zeer het mij ook doet, hoe onvoorstelbaar ik het ook vind... Bas heeft nu geen pijn meer en mij hele mooie en bijzondere jaren bezorgd.
Hoi Yvonne. Ik kan me nu goed voorstellen hoe de leegte om je heen voelt. Helaas kan ik je daar niet bij helpen,al zou ik dat willen.
Ik kan alleen maar hopen dat je hier goed doorheen komt.
Je hebt in ieder geval een moeilijk maar dapper besluit genomen.
Alle goeds toegewenst.
Liliane
Ivonne schreef: Bas is vanochtend om half 11 hier in huis ingeslapen.

:'( :'( :'( Heel veel sterkte en als je wilt..praat hier zoveel mogelijk lieverd :-*
Jij hebt alles gedaan om Bas zo'n goed mogelijk leven te geven Ivonne, ik heb respect voor alles wat je voor Bas hebt gedaan en nu weer doet.
Dag lieve wollige beer, hou je een plekje vrij voor Timo als het zover is? Smikkel maar lekker aan de worstjesbar van Saartje :-*
Ach Ivonne ik had hier helemaal geen weet van. Heb net het hele topic zitten lezen. Ik zie jullie nog binnenkomen ergens in Zeeland  ;) nu bijna tweeenhalf jaar geleden. Bas wass een lieverd! Een echte Newfie. Werkelijk een schat. Wat een vreselijke tijd heb jij doorgemaakt. Maar wat fijn dat Bas verlost is van alles wat hem zo ziek maakte...... :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door