Moderator: Lizzy
- pien - schreef: ↑wo 17 nov 2021, 20:40 We zijn ruim een jaar verder, Gabi is inmiddels 13 jaar, en helaas gaven latere prikken met Anarthron geen verbetering meer.Welk merk CBD heb je? Ik heb ook een hond die rommelende darmen krijgt van de Jacob Hooy. Op de CBD olie van Holland & Barrett, met MCT olie: nergens last van.
Hij krijgt Hyaloral, Meloxydil, Pan Chow (sterke pijnstiller van de huisdierendokter, ik zie geen resultaat helaas), Frontmotion (net 2 weken geleden gestart met dubbele dosis, dat moet in het begin) ook van de huisdierendokter, Golden Paste, alleen die ellebogen van hem, ik zie dat ze hem pijn doen, we lopen ook nog maar kleine rondes en hij doet niks geks. Spelen of rennen doet hij niet. Hij ligt wel graag op de bank en daar moet hij ook weer vanaf en dan landt hij weer op die voorpoten
Ik heb voor hem (en Rocco) Librela geprobeerd, twee keer, maar dat deed niks. Ik had daar zo m'n hoop op gevestigd
Nu het kouder wordt, zou een jas met mouwen vóor dan helpen bij het wandelen, dat z'n ellebogen warmer blijven?
En ik wilde laten laseren bij de fysio ivm z'n artrose , maar laatst moest hij eigenlijk mee naar de trimster om z'n nagels te laten knippen, en ik kreeg hem met geen mogelijkheid meer in de auto. Normaal zet ik hem bij de achterbank, hij zet z'n voorpoten erop en ik til de achterkant er in. Maar hij wilde echt niet, het leek wel een zak aardappels van 27 kilo. Hij was ook al een paar maanden niet meer met de auto mee geweest, dus vond hij het raar of deed het hem zeer?
Hij gaat héél graag mee wandelen, hij begint altijd te 'springen' van blijdschap en onderweg kan hij ook aardig aan de riem trekken. Sinds een paar maanden, als we even stil moeten staan, gaat hij liggen in plaats van dat hij blijft staan.
Aangezien ik hem nu niet meekrijg naar de fysio om te laten laseren wil ik nog een keer CBDolie proberen, ik heb nog twee flesjes staan (open, koel bewaard) , vandaag heb ik twee druppels gegeven van 2,75% en ik hoor meteen na het eten gerommel in die buik
Als ik het zo opschrijf krijgt hij best al wat supplementen (die al dan niet helpen, de Hyaloral helpt wel echt) en pijnstillers, (sterkere pijnstillers van de da heb ik ook geprobeerd, maar daar zag ik geen verbetering op).
Hebben jullie nog ideeën?
Lizzy schreef: ↑vr 19 nov 2021, 08:32 Welk merk CBD heb je? Ik heb ook een hond die rommelende darmen krijgt van de Jacob Hooy. Op de CBD olie van Holland & Barrett, met MCT olie: nergens last van.Ik heb Jacob Hooy, klopt, gisteren borrelde z'n buik niet maar was hij de hele tijd aan het smekken na het eten dus ik dacht 'daar kan ik dan weer mee stoppen '
- pien - schreef: ↑vr 19 nov 2021, 11:59 Ik heb Jacob Hooy, klopt, gisteren borrelde z'n buik niet maar was hij de hele tijd aan het smekken na het eten dus ik dacht 'daar kan ik dan weer mee stoppen 'Ik heb zelf echt super goede ervaring met Jacob Hooy. Bij mij zelf helpt die van Holland & Barrett gewoon minder goed. Maar bij Biscuit helpt het super en zij kan deze olie wel verdragen. Zij werd ook vaak niet lekker na de CBD van JH dus zodoende ben ik voor haar over gestapt. Linga had hier allemaal geen last van. Erg hond afhankelijk kennelijk. Het duurt wel echt 1 a 2 weken voordat je verschil merkt hoor.
Die Jacob Hooy had ik ooit gekocht omdat dat goeie was. Jij hebt ook goeie ervaringen met de H&B olie?
Hoeveel procent moet ik dan hebben?
Lizzy schreef: ↑vr 19 nov 2021, 17:17 Ik heb zelf echt super goede ervaring met Jacob Hooy. Bij mij zelf helpt die van Holland & Barrett gewoon minder goed. Maar bij Biscuit helpt het super en zij kan deze olie wel verdragen. Zij werd ook vaak niet lekker na de CBD van JH dus zodoende ben ik voor haar over gestapt. Linga had hier allemaal geen last van. Erg hond afhankelijk kennelijk. Het duurt wel echt 1 a 2 weken voordat je verschil merkt hoor.Dat geeft niet, dat het even duurt. Ik kijk even wat het laseren doet (ik denk wel dat ze dat kan gaan doen) en anders hou ik dit in m'n achterhoofd.
- pien - schreef:Welke moet ik dan hebben? Ik zie de 2,8 en 5 en 10. Ik gok de 2,8?
Ik heb Jacob Hooy, klopt, gisteren borrelde z'n buik niet maar was hij de hele tijd aan het smekken na het eten dus ik dacht 'daar kan ik dan weer mee stoppen '
Die Jacob Hooy had ik ooit gekocht omdat dat goeie was. Jij hebt ook goeie ervaringen met de H&B olie?
Hoeveel procent moet ik dan hebben?