Hitam schreef: Ik heb even iets gemist, welke waarden waren er verhoogd?Vanmorgen was ureum 14 en kreat 140.
Moderator: Lizzy
Hitam schreef: Ik heb even iets gemist, welke waarden waren er verhoogd?Vanmorgen was ureum 14 en kreat 140.
*Dorothea* schreef: Ja we zitten nu echt heel sterk aan een vergiftiging te denken, alles is zo'n beetje uitgesloten nu.dan zou bij mij Bo al 20 keer zo aan een infuus hebben gehangen , die drinkt wel vaker zo weinig vooral als we reizen .
Kan ook nog dat haar nieren schade hebben opgelopen door te weinig drinken, maar dat geloof ik niet zo.
henneke schreef: dan zou bij mij Bo al 20 keer zo aan een infuus hebben gehangen , die drinkt wel vaker zo weinig vooral als we reizen .Ja dat vind ik dus ook onwaarschijnlijk.
maar je gaat er niet meer achterkomen wat ze heeft gegeten denk ik ? dus is de vraag meer waar heeft het schade aangericht en richt het nog schade aan ?De schade zit dan in de tubuluscellen van de nier, het andere deel de glomerulus is niet beschadigd. Gelukkig heeft dat deel van de nier een redelijk herstelvermogen. Wat het ook is, het richt nu geen schade meer aan. We moeten nu blijven spoelen tot de nieren het weer goed gaan doen.
*Dorothea* schreef: De schade zit dan in de tubuluscellen van de nier, het andere deel de glomerulus is niet beschadigd. Gelukkig heeft dat deel van de nier een redelijk herstelvermogen. Wat het ook is, het richt nu geen schade meer aan. We moeten nu blijven spoelen tot de nieren het weer goed gaan doen.Pffff, wat heftig joh :(. Maar als ik het goed begrijp zit er de afgelopen dagen wel verbetering in de waarden?
- Judith - schreef: Pffff, wat heftig joh :(. Maar als ik het goed begrijp zit er de afgelopen dagen wel verbetering in de waarden?De waarden zijn stabiel, ze worden gelukkig ook niet hoger.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor Liz en Leo en Ling.
*Dorothea* schreef: De waarden zijn stabiel, ze worden gelukkig ook niet hoger.Ben ingelogd, je hebt pb
Nu zijn ze goed door 3 flessen infuus, het is afwachten hoe het morgenochtend is.
Fido schreef: Ben ingelogd, je hebt pbjuist dat vind ik ook , Dorothea loopt iets heel moeilijks te doen nl. die moet een lastige diagnose zien te maken en infusen geven aan de hond van haar vriendin en ze doet dat zo professioneel en knap dat hier een hele grote dikke pluim op zijn plaats is
enne......![]()
Lizzy schreef: Dorothea, je bent echt GOUD waard, dat allereerst eventot de duimen op zijn meis en dan ga ik verder met de wijsvingers![]()
![]()
![]()
!
Linga heeft net gegeten en vrat (zoals gewoonlijk) de bodem weer uit de bak. Ze ligt nu met Bisq te spelen. Ik hoop zo dat het goed gaat komen met mijn kleine meis. Ze was vandaag weer ZO ontzettend lief, ik word er gewoon weer helemaal emo van![]()
![]()
.
Bedankt lieve mensen, voor het meeleven en duimen. Mag ik jullie vragen nog even mee te blijven duimen voor mijn Plinga? Please?
Edith en Erwin, bedankt voor jullie steun aan Dorothea en dus aan mij en Plinga.