Toen ik net met de honden aan het wandelen was, werd ik gebeld door de orthopeed uit Oisterwijk over de CT scan. Er zijn op de scan geen schokkende dingen gevonden. Tussen de 2e en de 3e halswervel zit een kleine vernauwing in het wervelkanaal, maar de radiologe vermoedt dat deze aangeboren is, er waren geen aanwijzingen dat dit "vers" is. Tevens zit er een kleine vernauwing bij de overgang van de wervelkolom naar de ruggewervel (als ik het goed onthouden heb). Maar dit alles verklaart niet de klachten van Beau en is ook niet dermate ernstig dat dr. Maas een operatie noodzakelijk vindt.
Omdat Beau toch goed op de prednison-injecties heeft gereageerd, al is het dan maar van korte duur, wil hij hem tijdelijk op prednison tabletten zetten, om te kijken of daar de klachten minder van worden, en hopelijk op den duur mee overgaan. Vanmiddag kan ik de prednison ophalen. Vandaag en morgen mag hij geen Previcox, en zondag mogen we dan met de prednison beginnen.
We zijn natuurlijk enorm opgelucht, we hielden toch al ernstig rekening met nare dingen

Maar anderzijds zijn zijn klachten natuurlijk toch wel vrij ernstig, en wat is er toch aan de hand? Qua onderzoeken zijn we nu natuurlijk ver klaar en er is eigenlijk niets uitgekomen, behalve dan dat alles er goed uitziet. Maar ja, als ik naar Beau kijk, dan ziet dat er helemaal niet goed uit

Het is gewoon allemaal even erg dubbel op dit moment.
We wachten dus maar weer af en zien wat de prednison gaat doen.